Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 1853 ggr
Midlingur
0

Resa till Shetlandsöarna

Tänkte åka till shetlandsöarna under 2008 då jag hittat ett bolag som inkl avgifter och skatt, flyger direkt till Shetlandsöarna från London för 2500:- Penga mun Men hur tar man sig runt där? Finns det hyrbilar i anslutning till flygplatsen? I vilken stad rekommenderar ni att man bor? Och viktigast av allt: Var finns det flest shettisar?

Lulan
0

ta kontakt med Bluemull - de har ju bott där och kan med all säkerhet hjälpa dig!

Kratern
0

#0 Är det ToR för 2500:-?

Hanna-D
0

Låter billigt om det är ToR. Just nu verkar det dessutom billigt att flyga ARN-LHR.

Milla
0

jag skulle absolut vilja åka till shetlandsöarna

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Midlingur
0

#2 Yes, tur och retur! :D

IdaS-A
0
Midlingur
0

#6 Konstigt, den hittade inga lediga hotell. Sökte på flera olika datum i olika månader, men den hittade inget…

IdaS-A
0

Jag läste bara vad som stod där på sidan, att de kunde ordna hotell och bil.. Har ingen aning om hur man ska göra för att söka efter det..

Midlingur
0

**Är det någon som känner sig manad att anordna en resa till öarna? Jag har två datum framför mig i juni för dit och hemresa, en veckas vistelse. Där finns platser kvar och priset tur och retur inklusive flygskatter och bokningsavgift är 2325:- Det vore ju kul med en Ifokusresa :)
**

Pheobe
0

#9 det vore jätteroligt att åka dit men nästa år kan inte jag… ska ju ha hingst hemma igen och sen hade vi tänkt åka till legoland med barnen… Ska prioritera barnen nästa år =)

Zimona
0

#10 Jag prioriterar mina barn varje år, men det är kanske olika hur man är som mamma…

Pheobe
0

#11 menade att ekonomin inte orkar med båda delar nästa år. Vi ska åka på två lite kortare semestrar med barnen nästa år, i år var vi ingenstans nämligen. Jag prioriterar mina barn dagligen… =)

Annette
0

En spontan tanke bara.

Eftersom många skall till Holland i januari och det senare i sommar är en internationell shetlandsutställning i Tyskland, tror jag att det vore bättre att vänta till 2009 med en sådan här resa, om den skall arrangeras som gruppresa. 2009 är det väl ingen internationell utställning, de hålls väl varannat år.

Charlotte-J
0

2009 är det väl ev. tänkt att vara Generalmönstring i någon form.

Amor vincit omnia Kyss

Annette
0

#14. Det tror jag inte konkurrerar med en resa till Shetlandsöarna ;)

RebeckaSvensson
0

Känns som det blir lite mycket hästaktiviteter till sommaren redan med Tyskland, alla Syds utställningar och riksen. Annars hade det varit kul åka till Shetlandsöarna!