SSS-shopping
Tänkte sätta mig ner och beställa lite från SSS-shoppen. Men vad ska jag ha? Vad rekommenderar ni? Är sugen på allt utom slipsen 

På Globen fanns en snygg Väst, men den finns inte med i shopen. Den skall tydligen gå att beställa ändå.
jag har själv funderat på handla men det ska vara från syds shop då. Har för mej det fins en fin collage tröja där…
#3 Har syd också en shop? Detta blir dyrt…

#0 Alla sakerna är fina och bra ;-) Klart du ska handla!
#2 Är inte säker på att den går att beställa. Var de sista vi sålde i Globen.
#3 Du har helt rätt för dig!
#4 Japp, visst har Syd det. Det står bland annat i nummer 2 -07 (den tidningen jag råkar ha framför mig) vad som finns.
#5 Ah, men det finns inga bilder på sakerna?
Och så var det detta med storlekar :S

#6 Nej, tyvärr inte. Har funderat på det men av någon anledning har det alltid varit så mycket annat att göra på utställningarna än att fota sakerna. Iofs har jag både collagetröja och pikétröja men frågan är var.
# I SSS prylshop finns det även ryggsäck. Samma färger som sportbagen och alltså med SSS logga.
#7 Nu får du snart vara tyst ;) Jag tänkte bara handla för max 1000:- ;)

#8 ;-)
De nya pikétröjorna i SSS shoppen är kanonfina. Finns i marin och vitt (t ex till utställningarna), finns i både herr och dam. Det är nog min favorit.

#10. Hanna, vet du om det finns västar att beställa och vad de i så fall kostar?
#11 Västarna är slutsålda och det finns i dagsläget inga planer på att ta fram nya.

#0 På Höstmötet sades det att det skulle bli rea i prylshopen inom kort.
#0 Åh, vilken tur att jag inte beställt! :-)