Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 826 ggr
sanne
0

God Eftermiddag 15 dec

hej alla glada

ingen som skrivit godag idag?! Jag är precis hemkommen från Halmstad, har äntligen fått hem min lilla Bubbe… Tack Milla, Christoffer och Ida för hjälpen, nu är han hemma med stora syster Beyla :-) full fart i hagen..

dricker lite kaffe nu, sen ska jag ut o mocka o fixa lite, men hoppas alla får en bra fortsättning på dagen

Annette
0

Vi har fullt upp med att gissa hingstar, så vi hinner inte ;)

Jag har varit i stallet och fixat ordning, skjutsat sonen till kompis och varit på jobbet och tömt avfuktaren. Nu skall vi äta middag, sedan skall jag hämta sonen för att åka och lämna av honom på scouternas julfest. Medan han är där skall jag fixa ordning församlingahemmet inför morgondagens julfest. Därefter skall sonen hämsas, sedan måste jag nog åka och tömma avfuktaren igen. I kväll skall jag varva ner med lite hästpyssel. Funderar på att provdela Heddas man för att se hur hon tar sig ut.

Milla
0

God eftermiddag!

HAr sovit en stund här, efter vi kom hem från halmstad. Tack Sanne för choklad asken!

Har inte gjort så mycket idag, hoppas jag mår bättre i morgon så jag kan pussa lite på hästarna.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Kris_J
0

God eftermiddag!

Ja hamnade i en låda full med gamla bilder i natt, den har jag fortsatt med när jag vaknade. De är inte klokt vad mycket kort de blir genom åren och vilka minnen det väcker. Men nu måste jag sluta med bilderna. Hästarna kallar. Jag hade även tänkt att börja julstäda mm eftersom jag är ledig fram till julafton. Men datorn följer mig tätt i hälarna då den är lätt att bära med sig. Vem vet jag slinker nog in här emellanåt.

Veritas odium paretFörvånad

VeronicaP
0

#0 och #2 Ni menar inte att ni har varit i Halmstad utan att hälsa på ;-).. Vi har ju tom haft sol idag ju ….

Milla
0

#4 jo det har vi ju, vi har varit på hööks, fast jag hade inte varit så rolig att omgås med idag om jag ska vara helt ärlig. VAr trött som 17 och fick feber igen på väg hemGenerad

Vi har minsann också haft sol här idag

VeronicaP
0

#5 Men millan du ska ju inte ränna har jag ju sagt till dig ;-) måste vara rädd om dig ju .. Hööks har ju inte så mycket kul eg *S*  Hör och häpna jag har tom baka pepparkakor idag med barnen jag som gillar det mycket mycket lite *s'

Milla
0

nä jag ränner inte, jag satt så fint i bilen och sen gick jag mycket mycket sakta inne på hööks så ida kunde köpa en fin grimma till gammel mor. Haha då var det ju tur att vi inte kom och störde

VeronicaP
0

#7 Hade inte gjort något alls *garv*

sanne
0

Ja du Milla jag sa till dig oxå att du inte skulle åka med.. envisa lilla t….

Gonkan vi får ta de nästa gång, åkte själv i dag, 5 timmar i bilen..suck.. men nu är plutten hemma:)

VAR SÅG NI SOLEN????? det var dimma o dis hela vägen, men jag var kanske inte i samma Halmstad som ni andra då..hihi.. Hööks i Halmstad var liten men välorganiserad måste jag nog säga, fast Borås butiken är mkt större..

RebeckaSvensson
0

God kväll!

Nu är uppdraget som fanbärare i vår kår avslutat för min del. Även den här gången gick allt som det skulle och jag lyckades varken trilla eller något annat. Klänningen, handskarna samt studentmössan kan jag lägga undan lite nu. Lite tråkigt då jag tycker det är väldigt kul att klä upp mig i den klänningen :-)

Ska ägna resten åt kvällen åt att plugga. Hade tänkt gå ner på kåren ikväll men eftersom jag fick besök av en kompis sent igår som jag inte träffat på flera år fick jag inte gjort vad jag planerat. Men det var väldigt trevligt så det gjorde inget :-)

Hoppas alla får en trevlig kväll!

Denna kommentar har tagits bort.
dajmie
0

Ja du Rebecka, en timma kvar tills vi ska åka, har tagit några öl men saknar ditt sällskap, så nästa gång, glöm att du har något att göra, du ska med oss ut bara så du vet, börjar redan planera för nästa fest,(med dig). Nu ska här dansas.

RebeckaSvensson
0

#12 Kåruppdragen är avklarade nu, så nästa gång kommer jag! Hoppas att ni får jättekul och får dansa natten lång! Ta det så lugnt med ölen ;-)