Nyårslöften
Har ni några nyårslöften?
Mitt nyårslöfte är att inte jobba ihjäl mig. Bara nu över jul och nyår ska jag jobba på två ställen utöver mitt ordinarie jobb. Efter den 31:e december är det nog! Pengarna hamnar bara på hög och jag har aldrig tid att spendera dem ändå.

Vill du ha mitt kontonummer?

#1 haha..
#0Ta mitt också när du ändå är i gång :)
Är det kris så kan ni få en slant.
Funderar på att sponsra någon utställning, men får se hur det blir med det.
#3 amen då kan du ju skicka hit några till mig också ju
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Jag lämnar aldrig nyårslöften för man håller aldrig dem ändå :-)
#0 Vill du så gärna bli av men några kronor sa har jag nog något hål du kan stoppe dem i ;-)
Oj,tänk om man kunde säga så…har man hästar finns det alltid något att bekosta tycker jag!! Hade jag ej haft dom hade man varit rik,men ändå fattig ,för vad skulle jag göra på fritiden då??
Här jobbar man snudd på heltid och har extrajobb och får det knappt att gå runt ändå..Man har väl valt fel yrke tråkigt nog..kommunalare är ju inte högavlönade precis!
Du kan ju börja med o investera någon fin vagn o sele till dina som ska köras in (är inkörda kanske redan?) så krymper kontot ganska fort..**hihi**.
Nyårslöften ..ja..hmm..jag lovade att gå ner några kilon förra året och det lyckades jag hålla faktiskt, så får väl lägga till några till i år då:)

Har aldrig gett något nyårslöfte men kanske skulle testa med något nu, typ att jag skulle börja springa eller något sådan. Tror dock inte jag hade hållt det så lika bra låta bli i år också :-)
#6 Jo, jag lägger undan till vagn och sele. Men sen då liksom? :P
du kan gärna skicka lite pengar till mig
två tusen kvar sen kanske det blir en shettis för mig
// Hannah

Mitt löfte blir att fortsätta att inte röka
hihi

Mitt blir nog att fortsätta pricis som nu men göra det bättre
. Eller jag vet inte brukar bli vid 12 slagen man kommer på något, som man bryter redan nästa dag

Jag har haft nyårslöfte detta året och det är inte brutet än… inte äta godis på ett år är inte så jobbigt som många tror.
Mitt nyårslöfte kommer bli att ta tag i alla saker som jag funderar på… Lika bra att ta tjuren vid hornen!

hmm. jag funderar på om jag ska komma på något bra. men antagligen kommer jag inte hålla det ändå.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Mitt blir väll kämpa så hårt det går. Att Lella kommer gå bra. Kanske 3 minuter & kriteriet? Och att få bra betyg i sommar
Inga nyårslöften… Caroline… Köp ett sto som du kan betäcka *S*
#16 Usch, nä. Inga ston. Men där är två boxar lediga andra delen av stallet. Shettisvänliga…..

Du måste ju va en underbar människa som har förstått att det du unnar dej ,är upp till dej själv…..kom i håg att allt som du väljer, är för ditt eget välbefinnande…alla gör vi våra val här i livet..på gott o ont…
r