Svartskäcksto !!!!
Går i funderingar på att låna ut mitt svartskäcksto Boccia Rs 4864 på foder till någon som vill avla på henne..Hon är guldbelönad på utställning & visad på premering som treåring med 39p.Hennes första föl belönades med diplom som treåring (Blåklockans Belive it or not).
Boccias är e
E: Furunäs Fernando Rs 258 (A-Premerad)
U: Nords Barbie Rs 1875
UE: Botvid Rs 160 (Elit)
Vid intresse för att ha henne på foder hör då av er via mejl el telefon..Hon lämnas tidast ut på foder f.r.o.n.m. maj-08.
Å Carina…. hade jag inte haft så fullt med ston… hon är så himla fin och en kalas stam har hon

Jag säger det samma! Jag vill så gärna… men hur många kan man ha = (
Lycka till och hoppas du hittar en bra fodervärd!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

åååå vad de rycker i min skäcktarm. men har tyvärr fullt =(

Ja hon är fin & en mkt snäll & trevlig häst på alla vis, jag hoppas verkligen att jag kan hitta en bra fodervärd för jag tror att hon mår bättre av att gå som mamma än & bara gå & inte göra någonting alls..Men det återstår att se hur det hela löser sej..
åååå ja här rycker det också i skäcktarmen kan jag säga…………..jag har ju plats men gubben säger NEJ.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#4: Hoppas du hittar ett bra hem till trevliga o fina Boccia! :-)

Jamen milla blinka en "extra" gång i ögat till honom
jag håller tummarna för dej, jag är helt säker på att hon skulle stortrivas hos dej..

#6 tack ja det hoppas jag oxå
#7 du är ju för söt du, men nä jag vill inte pressa honom, han har varit så underbar nu under min op och sköter allt.
Men jag lovar jag ska höra med honom.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se