Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 659 ggr
Midlingur
0

Godmorgon 16 dec

Hur är det med er och vad ska ni göra idag?

Idag blir jag 22 Cool Gammal gumma.

Ska till stallet och hjälpa stallägaren sätta upp en hage - sedan får mina hästar slippa leran lite :-) Ska ut och äta middag med sambon sen också.

Frida-E
0

#0 Grattis! Ha ha jag är också 22 och börjar redan känna av 30-årskrisen.. Cool

Ska precis iväg till stallet. Mockningen kommer bli en pina idag då vi lassade upp fem ton halm på skullen igår, har såååå ont i ryggen..

Sen kommer två småtjejer på 5 och 6 år som ska rida lite på Nalle och Tex Tan, vi får hoppas att de sköter sig.!

Hoppas alla får en bra dag!

Anette
0

God Morgon!

Här är nollgradigt  idag och det har inte regnat på ett tag nu-sköönt.

Idag ska jag förhoppningsvis, om inte ryggen spökar för mycket, pynta lite för pållarna och göra en krans till dörren.

Det kommer ev. en spekulant och tittar på en av våra pållar idag oxå….. Har aldrig sålt någon förut….Känns verkligen kluvet, vet ju att man måste sälja någon emmellanåt, men helst vill vi behålla alla…

#0 Grattis! Önskar dig en trevlig födelsedag!! =O)

Annette
0

#0. Grattis på födelsedagen!

Igår kväll höll jag på att slita en julgran i småbitar. En ny plastgran där inget passade saboterade min kväll. Tur att den inte var min egen, för då hade den inte funnits nu.
Idag är det julspel där barnen skall delta. Cecilia är fortfarande inte helt pigg, men om jag ger henne lite alvedon fungerar det nog, det är ju inte så lång stund.

#2. Var rädd om ryggen och lycka till med spekulanten. Jag är heller inte bra på att sälja hästar ;)

sanne
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon

Idag ska jag o gubben in o försöka handla de sista  julklapparna .. pust.. Fixa lite ute i stallet först bara, sen får vi lämna barnen hos farmor en stund, känner sååå för o åka till stan o trängas med alla människor.

#0 grattis !

#2 Men Anette, ska du sälja ?! Det blir säkert bra ska du se !!

ha en bra dag allesammans, lägger in en lite bild från igår, då vi fick hem Bubben o han hälsar på syrran Beyla..

Pheobe
0

Grattis Caroline

ElisabethA
0

God morgon!

Passar 13 hästar denna helgen så jag har att göra… Hann med att gå på bio igår och se "Guldkompassen". Brukar inte vara så förtjust i fantasyfilmer, men denna var riktigt bra!!

Kämpar på med uppsatsen som ska vara klar efter nyår. Lär få sitta under julhelgen och skriva, men det gör inget eftersom jag ändå ska vara själv hemma över jul.

#0 Grattis

Hoppas alla får en bra dag!

maggan
0

God förmiddag.

Mowgli har just åkt till sitt nya hem,känns alltid lite pyton men åndå bra, en jättegullig tjej och jämåriga kompisar.

AusaBausa
0

God förmiddag!

Vaknade i dag av att telefonen ringde kl8.45! gubben som ringer från jobbet o undrar om vi fortfarande sover…mmm, säger jag. men ska inte Joel på fotbollen? HRM, jo hejdå sa jag… upp o slängde i han frukost o sen hämtade dem han 9.00!!! Vi hann iallafall! Tur han var uppe iallafall o inte låg o sov!

Åt frukost och sen städat undan från kalaset i går och nu sitter jag här m en kopp kaffe…

när gubben kommer hem ska de sätta upp fönstrena i stallet och porten t loftet…Kul! Det börjar närma sig slutet på bygget…

Jag ska ev rida ut en runda samt sätta tråd på hagen så långt jag hinner o kan!

Ha en bra dag alla!

susanne-s
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis Caroline!

Idag ska jag ägna mig åt mitt hem..städning = (
Det händer så sällan så jag är tvungen..
Men nog lär jag försvinna ut mellan varven om jag känner mig själv rätt. = )

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Hanna-D
0

#0 Grattis! Fyller också 22 snart Glad

zettan
0

#0 GRATTIS

God förmiddag på er. Här var man uppe tidigt och släppte ut hästarna och gjorde stallet. Det är skönt att veta  att man bara kan pyssla med hästarna när ja åker ut sen. Idag h'nder inte så mkt. Ja m¨r konstigt idag yr och huvudvärken känner ja att den kommer smygandes. Blir tokig.

ha en bra dag alla

balotte
0

God middag!

Har varit runt och klippt alla som ska vara fina till jul.Blåser kallt ute idag så det blir en innedag idag.

RebeckaSvensson
0

God kväll!

Nu har jag fått skrivit de allra flesta julkorten och varit inne med dem hos Ruben för underskrift innan de postades. Har tom postat de som ska till Tyskland så de kommer fram i tid innan semestern.

Ska nu rätta en artikel som min farbror skrivit och som ska in i maskinstationstidningen och i betodlartidningen. När det är klart är det dags att fortsätta med skolarbetet och mina egna arbeten som ska översättas till engelska.

#0 Grattis, hoppas dagen varit bra!

trullsan87
0

Passar på att gratta dig innan dagen är slut!! GRATTIS!!! Hoppas din dag varit fin! / Virran