Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 414 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2007-12-19

God morgon!

Sitter på jobbet, mindre än två timmar kvar nu Glad

Lite senare i dag blir det en tur till Täby C och lite julklappsshopping, jag hoppas det är någorlunda lugnt… Brukar vara hysteriskt dagarna innan jul.

Ha en bra dag!

Midlingur
0

Godmorgon,

Idag så ska jag jobba till fyra och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska… Kanske till hästarna.

IdaS-A
0

God morgon.

Nyss hemkommen från jobbet, vet inte om det är någon idé att sova, ska på jul lunch om några timmar.

Sen ska jag till stallet. Längtar riktigt mycket efter ett gäng raggiga murmeldjur med varma mular!

Ha en toppen dag

SannaHolmgren
0

Morrn´ Ledig idag, och barnen har jullov. Ska gå igenom hagen när det blir ljust, har inte lust att klampa ner i den blöta delen i mörkret. :-P Och så ska jag koka skinkan. Julklapparna ska vi köpa i morgon, och hittills har jag inte köpt en enda. Har aldrig varit så sent ute innan.

Lulan
0

God morgon, sitter här på jobbet och drägglar på en megastor chokladask som en av konsulterna lämnat som Julklapp. Jag längar tills 9-fikat så vi kan sätta tänderna i den :)

Alla julklappar är inhandlade så nu väntar vi bra på söndag då Ville kommer till oss och vi kan julpyssla och sätta upp granen!

Milla
0

God morgon!

Idag ska Fia och jag snart iväg till Center syd för att inhandla Christoffers julklappar. Sen får jag väl se om jag orkar åka iväg en sväng till och veckohandla annars får Christoffer fixa det.

Vår gran kommer hem idag också så den ska väl få komma in.

Så tomt det är i hagarna……..mio åkte till sin nya ägare igår så nu går här bara 2 killar.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

sanne
0

God Dag

precis hemkommen från jobbet, vi hade julfrukost idag o fick våra julklappar, men jag har inte öppnat dem än.. Det var rena sjukstugan på jobbet idag..suck en efter en gick hem med illamående o ont i magen.. JAG VILL INTE .. det är ju snart julafton..

Hästarrna mår bra ute i kylan, vi hade 8.5 minus tidigt i morse men nuär det väl runt 4, skönt ! pyttelite snö har det kommit också, vill ha lite mer ..

nu ska jag o Wibbe strax ut o fixa i stallet lite, men ha en fortsatt bra dag

RebeckaSvensson
0

God eftermiddag!

Näst sista dagen i Uppsala. Imorgon flyger jag hem och ska ha jullov! Ska bli så skönt att komma hem och träffa familjen och djuren. Har suttit i telefon halva förmiddagen och har hunnit med att hämta lite saker som skulle fixas innan jag beger mig hemåt. Under resten av dagen ska jag försöka få packat lite samt iaf göra klart en ppt-presentation inför en redovisning som vi ska ha efter jul.

Hoppas alla har en bra dag!

Annette
0

God eftermiddag!

Här blir det nog ingen jul, jag har inte gjort någonting inför den än. Vare sig bakat, lagat mat eller städat. Det enda som är fixat är lite av julklapparna. Jag har verkligen ingen julkänsla alls i år, helst av allt skulle jag vilja hoppa över julen Generad.

[LinneaDahlberg]
0

#8 du kan få lite av min! Skrattande
Jag har julkänsla så det räcker och blir över.
Åker precis som Rebecka hem imorgon och ser fruktansvärt mycket fram emot det!
Hemma har jag redan pyntat och bakat. Det enda som saknas är julklappar och julgran inne. Julklapparna ska jag fixa på fredag, och julgranen hämtar pappa och jag alltid på julafton!
Mormor och morfar kommer även från England på fredag! Jag bara *älskar* julen

Kris_J
0

#8 Du är inte ensam, här är en till som inte kommit någon vart med julenGenerad
Men det är ju några dagar kvar ännu och jag är ledig. Kanske jag plötslig hittar kraft…

Veritas odium paretFörvånad

Cattis
0

#10 Om du hittar ngn, berätta gärna var - jag skulle också behöva ett par doser.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Kris_J
0

#10 ska jag göra, kanske ja kan hitta någon magisk dryck i affären som säljer det jag köper som inte är hälsobefrämjande.

Veritas odium paretFörvånad

[LinneaDahlberg]
0

#10-12 men hallå!
Jag skickar lite juletidskraft per sms… jag skulle behöva bli av med lite!

Annette
0

#12. Du behöver inte köpa Coca Cola, för det har jag druckit helt utan resultat, inte ett dugg julstämningsframkallande trots att det är en tomte på flaskan.

Jag bara skjuter upp allt juligt jag borde göra. Allt annat lockar mycket mer. Det är verkligen tur att maken gillar att laga mat, så bara jag släpar mig iväg till affären och trängs så blir det julmat även hos oss. Jag har förgäves försökt få ungarna att städa sina rum. Har ni några tips på metoder som fungerar?

VeronicaP
0

#12 Får gärna dela med dig till med i såfall, jag är ju inte en julmänniska i vanliga fall heller och i år är det ännu värre men så är jag ju skitförkyld och gnällig med ju *ler* Sambon och barnen har ju fått upp alla tomtarna iof och vi har faktistk köpt 3 julklappar hm -