Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 521 ggr
Cattis
0

SUCH

Hur många har ngn häst som ni "jagar" ett SUCH på i år? Jag har två stycken som jag vill visa för att kunna få SUCH:et på… Det gäller bara att hitta platser med "rätt" domare, vilket innebär domare de aldrig visats för tidigare.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ann-Christine
0

Vi har en häst som vi jagar SUCH på i år.

Cattis
0

Är det ngn mer än jag som tycker att det är "knöligt" att få till det med plats som passar, tid som funkar och där det till slut då också är "rätt" domare?

/Cattis

VeronicaP
0

Det är bara utställningspoäng som räknas och inte premiering eller hur? för i så fall har jag en som behöver få guld en gång till eller kanske 2 tom , men henne har jag ju ändå tänkt visa en gång i sommar så vi får se hur det går..

Cattis
0

Bara utställningspoäng, på SSS eller regionalföreningarnas utställningar räknas.

/Cattis

[Anna-N]
0

Ja, några som det fattas "ett" på.

Iår kan man då inte klaga på att det inte finns några utställningar, för nu känns det mer som man inte hinner åka. Det är ju "nästan" VARJE helg från juli och framåt.

JennyStaaf
0

Jag skall försöka få ett SUCH i år. Har en som blivit 4 och behöver ett guld på minst 41 poäng, sedan är det "klart"..

Inte så att jag räknar med det, men givetvis skall jag försöka.

Annette
0

I år är det flera utställningar jag brukar åka på som har samma domare. Eftersom man inte vet vilken det blir när man anmäler (när det är två) känns det lite onödigt att anmäla till olika utställningar med samma domare. Det är en anledning till att jag inte kommer att ställa ut så mycket i år. Den andra anledningen är att sommaren kommer bestå av arbete, arbete, arbete, höskörd och så ännu mera arbete. Som det ser ut nu kommer jag bara anmäla till Nossebro samt till några lokala ponnyföreningars utställningar, där dottern kan delta i ridklassen.

Charlotte-J
0

Jag har en som blev "klar" i februari och en som behöver 41p en gång till så är hon också "klar". Sen har jag en som skulle behöva en 40p och en 41p men vi får väl se hur det går Flört Lite pyssel är det ju allt med att få till det med domare. Hon som behöver en 41p till har ett föl vid sidan så henne vill jag inte åka allt för långt med så valen är begränsade Fundersam

Amor vincit omnia Kyss

nallebjörn
0

orkar inte jaga…. men visst vore det skoj.

Milla
0

jag har en jag hade tänkt jaga på, får se om det kan bli något

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

RebeckaSvensson
0

Har en som behöver 40p för att få sitt SUCH, men det får vänta tills nästa år för jag tror inte att jag ska visa henne i år.

Asagard
0

Jepp, har 1 märr som behöver 41p för att få sitt SUCH. Fick 39 på henne förra året, vilket var grymt irriterande. Har 2 klassvinster och 2 reserv-BIS i bagaget, så jag hoppas det går vägen. Sen har hon gått bra på utställning för "alla raser", men de poängen får man ju inte tillgodoräkna sig. Gråter

Johanna-Granberg
0

Jag ska försöka jaga SUCH på mitt sto, hon behöver en 41 poängare sedan så är det klart. Hoppas, hoppas!!!

Hanna-D
0

Har inte så många i "tillräckligt vuxen" ålder för SUCH men jag tror att jag har en som är klar för SUCH, måste kolla upp kriterierna en gång till innan jag ansöker.