godmorgon alla shettisfolk
Godmorgon säger milla
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Godmorgon!

Morgon! Nu är det ju snart middag. Jag har varit uppe sen 5!
hm jaja jag gick precis upp jag
Här har man hunnit med en del…..

God morgon! Eller iaf förmiddag. Vad bjuder dagen på för er andra idag?
Har hunnit vara en runda i skolan och hämtat 10 rapporter på kursjordarnas jordartssammanställningar som ska läsas igenom innan 1 då vi ska börja diskutera i våra tvärgrupper. Idag och på onsdag kvar, sedan är även andra året avklarat här uppe och ikväll så är det dags att börja packa :-)
jag hoppas att jag snart är på väg till väderön för att hälsa på mina små hingstar, annars vet jag inte
#6 jag och Rebecka tänkte åka dit vid midsommar när Honey ska till Linnestofta. Om det går att parara in

Morrn morrn *ler* hra precis också klivit upp ur sängen *ler* idag ska jag göra så lite som möjligt hade jag tänkt ..
Fast i morrn ska vi till Tingsryd och tävla ..

#6 Vad kul att få hälsa på dem! Vill oxå dit och kolla mina. Iaf se om man kan hitta dem och känna igen dem… Var väldigt länge sedan jag såg dem sist, var nog i påskas…

Nu ljög jag faktiskt, gick inte upp förrän 9 idag. Vi skall åka och hämta sonen från scoutlägret om en stund. Sen blir det hästaktiviteter. Jag har givit mig själv ledigt från jobbet idag. (När chefen är borta finns det ingen som ringer efter en.
)
#10 oj det låter som ett bra jobb det där

Tog oxå sovmorgon… Orkade inte stiga upp förrän klockan var 10 i 9, men hann ändå i tid till skolan som började 9.15. Tur man har nära :-)
hehe ja se nu är du allt avslöjad annette

En riktig god morgen til dere alle om jeg får bryte inn
I Os (der vi bor) idag er det NYDELIG vær og nesten sommervarmt, litt tidlig enda men det kan jo bli riktig varm om vi er veldig heldig? Hilsen fra Lykkelige meg

Jag tycker jag förtjänar en dag ledigt.
Efter midsommar börjar mitt "sommarjobb" och det är slut i mitten av september. Fast mitt vik. som började efter nyår är inte slut än, så ledigt i sommar, det kan jag bara glömma. ESG helgen är jag ledig, så dit skall jag!

God "morgon" :-)
Vet inte när det är morgon eller dag alls längre, jag sover ju typ max 2-3 timmar i stöten numera.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#16 det låter inte hälsosamt….. ingen som kan byta av dej?

#17 Nej tyvärr. Och jag vill gärna vara med själv om det går. Inte för att jag är duktigare än ngn annan, men jag vill gärna ha koll.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

God eftermiddag allihopa.
Själv har man varit vaken sen 7-tiden imorse. Har hunnit gjort den näst sista tentan för den här terminen,. fått kollektiv tentaångest tillsammans med resten av gruppen som skrev, varit på banken, äta och åka till jobbet för att landa här =)
#6 du tar väl kameran med dig? ;-)

#20 Det hoppas jag oxå att hon gör…
sorry har inte åkt idag, då det har åskat en vända här hemma så bestämde vi oss för att bli hemma