Favorit sida i shetlandsponny??
Bara lite nyfiken på vad ni är speciellt intresserade av då shetlandsponny kommer i brevlådan??
Själv så bläddrar jag alltid fram bruks sidorna först
bläddrar till de lokala föreningarnas sida först!

Jag bläddrar igenom hela och ögnar lite snabbt sen läser jag lite av varje har nog ingen favorit sida så där.

Jag bläddrar igenom hela först, kollar lite snabbt på bilder osv. Sen lusläser jag
Det är tur att vi är två stycken betalande medlemmar i detta hushåll, så vi har varsin tidning Ben och jag

Som #3 bläddrar först lusläser sedan.

Jag kollar in brukssidorna först.

Jag gör som tydligen de flesta - skummar igenom hela tidningen först, och sedan läser jag från pärm till pärm noga, noga. Det blir flera gånger kan jag tala om! En sån massa information fastnar inte på en gång …
vad är det för tidning alla pratar om?
#7 en tidning som kommer i lådan ett par gånger om året om man är medlem i shetlandsföreningen

Jag skummar också först, sedan läser jag mer noggrannt.
Störst glädje har jag av tidningen efter några år, det är så roligt att läsa om det som hunnit bli lite äldre och som man kanske glömt. Så här arkiveras de noga ;)

Jag bläddrar också igenom och läser det som absolut inte går att vänta med, innan jag lusläser. Sedan håller jag med #9, jag arkiverar och läser om efter flera år. Det är så kul att läsa utställningsreportagen från tex -98 nu, och se vilka som "gick långt" så här i efterhand. Stuterireportage är också en favorit.
Läser Syds sidor först :)