Hej du! Nu har jag suttit en stund och sorterat Shetlandsfoton, kul jobb men det är lätt att det blir liggande. Har kommit på att jag skall lämna in mina APS-filmer och bränna ner dom på CD. Då kan man ha lite mer glädje av dom. Det är bl a allt jag fotade på generalmönstringen 2003. Kul, det här med digitalkamera!

God morgon!
Idag är det städning, packning och tvättning som gäller hela dagen för det har jag inte hunnit börja med än… Och imorgon bär det av hemåt mot Skåne :-)

Godmorgon!

#2. Är det sommarledigt från studier nu?

#4 Helt riktigt! Ngn diskussion imorgon mellan 9 - 12 och därefter är även andra året här uppe slut 
Godmorgon, idag är det tentapluggande som gäller, sitta framför datorn hela dagen och knacka kod XP Fast förmodligen blir det väl lite städning gjort också…. brukar bli så när man ska plugga…..
Fem dagar kvar tills jag får åka hemhem, jag längtar så efter mina små pållar ![]()

#6. Du får väl hoppa in här emellanåt också.
#7 Hehe, det är ju det jag gör ^^' funderar på om det kanske vore vettigt att koppla bort nätverkssaldden… men nä… det känns rätt onödigt ^^

#6 Konstigt att städning alltid kan vara roligare än att plugga. Det fär med att koppla bort nätverkssladden har jag ofta funderat på när det är tentapluggande, men det har aldrig blivit av här heller…
Hallå allla, nu är jag äntligen färdig med rengörningen av stallet. Det kan vara lite pyssel och få det att fungera när man har ett litet barn på 8 månader. Men samtidigt så går hälften av hästarna ute på nätterna så det är bara 8 boxar att mocka istället för 18.
Är det någon som ska åka iväg på något roligt idag??

Roligt och roligt. Jag väljer mellan att rensa rabatter och gå ner i tvättstugan. Men med en trevlig deckare i hörlurarna går det rätt bra.
Senare idag blir det stallet. Vi skall köra lite bl a.