Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 417 ggr
Annette
0

God morgon annandag jul

Nu har jag släppt ut hästarna och hämtat taxen. Vi får se vad vi hittar på under dagen, en långpromenad med den lilla brödlimpan skall det i allafall bli. I eftermiddag skall jag pyssla med hästarna igen.

Ha en bra dag!

ElisabethA
0

God förmiddag!

Ska strax iväg till släkten i Danmark och äta julmat. Blir en heldag. Ska hämta föräldrarna på flyget ikväll och imorgon bär det av norrut till Örebro igen.

Hoppas alla får en bra dag!

sanne
0

God Morgon

Hä regnar det lite, men idag ska killarna börja sin hård träning, först blir det tömkörning med Tom, sen ska jag ut o köra Jozo en sväng, han behöverr komma ut o röra sig:)

Sitter o funderar över 2008 och vilka utställningar vi ska åka på, och vilka som ska betäckas med vem.. mkt att fundera på..

ha en bra dag !

zettan
0

morrn morrn

här har man varit uppe en stund. Har ducshat och gjort i ordning mig. Vid 2 får vi gäster. Men vid 4 tiden får ja smita i väg till hästarna. Dom klarar ja mig inte utan =)

Sitter också och funderar på utställningarna. Tur man inte har sååå många att välja bland

ha en bra dag alla

Annette
0

Trevliga funderingar som ständigt upptar tankarna :)
Igår kväll fick jag en ny galen idé ang anmälan till Frillesås. Får fundera och titta lite till innan jag bestämmer mig.

zettan
0

#4 vad kul att även du ska visa i Frillesås =)

Annette
0

#5. Jag tänker anmäla åtminstone. Sedan styr väl tyvärr vädret om jag kommer iväg, har ju över 20 mil dit.

zettan
0

#6 så är det för mig. Har anmält 3 hästar men vädret styr mkt här också. Men hoppas att man kommer i väg i allafall

RebeckaSvensson
0

God förmiddag!

Tog lite sovmorgon idag då det har blivit sena kvällar den senaste tiden och det är den enda dagen på några dagar som jag är ledig från jobb och fester. Har varit ute en sväng hos djuren och gjort lite annat i förmiddag. Efter middag tänkte jag gå ut en runda till djuren igen och pyssla lite med dem, för det har jag inte hunnit med sen jag kom hem.

God fortsättning till er alla!

VeronicaP
0

God morgon , här har det regnat och jag har ännu en dag vaknat upp med *skallebank* jaja det går väl väck när man blir gammal eller något sådant. Vet ej vad jag ska göra idag borde jobba lite med några hinstar men få se om jag orkar.

Annette
0

Jag har också ont i huvudet. Jag tror det beror på att jag behöver stryka massa tvätt. Jag håller just nu på att fundera på vilken film jag skall se på medan jag gör deta enformiga arbete. När jag är klar kommer jag förmodligen även att ha ont i magen, för jag tänker äta upp resten av julgodiset under tiden. Och det finns mycket kvar Skrattande.

Skall jag satsa på en Beck-film eller skall jag ta Den tatuerade änkan ännu en gång? Vad har ni för erfarenhet av lämpliga strykfilmer?

[LinneaDahlberg]
0

#10 jag tittar alltid på julfilmer under julen! ;)
typ "the Santa Clause" eller liknande… fins många trevliga julfilmer (får gärna vara lite komiska när man står och stryker…)

AusaBausa
0

#10 gillar komedier när man stryker!

God middag förresten! Här är det grått o trist o ingen snö i sikte..

kl14 kommer en tjej o ska provrida Ludde(min ridhäst) :passar vi tre ihop så ska hon bli medryttare på honom…har ridit en gång sen jakten i november!!! Illa men sant! Så nu ska vi förhoppningsvis få lite fart på honom!

Annars funderade jag lite svagt på o in t stan men naej…tar nog hellre o sätter rep runt hagen…börjar närma sig nu m inflyttning i stallet!!!

Puzzel
0

Goddagens jag som trodde kräksjukan lämnat oss ifred efter julaftons kräkningar av Dennis, de andra klarade sig än så länge. I går va Dennis pigg och åt som vanligt men så i morse vid 7 tiden hörde jag det karetaristiska ljudet och springer upp jodå Dennis hade spytt ner sitt golv. Suck va jobbigt. Så nu sitter man här igen med kräksjukt barn. Vädret är ok solen tittar fram men det blåser och snön lyser med sin frånvaro. Skickade grinig gubbe till apoteket under mycket gnäll om hur lite pengar han har och trasig bil och allt va det va. Tid tog det från han ringde och sa att han va på väg hem, så jag tänkte att nu har väl bilen pajat. Så jag ringer nää då är han på Rusta och handlar hur fanken kan man åka och handla om man nu inte har pengar ?? Han kunde inte betala böckerna han beställt när Dennis o Rasmus sålde jultidningar nää dem skulle jag få lov att betala eller så skulle han låna de pengar barnen tjänat vilka de sen aldrig får återse. Fan va less man blir på detta samma visa jämt.

Ja så nu har jag fått gnälla lite , ha en bra dag och hoppas alla hästar och ägare mår fin fint idag.