Ponnyprylar att köpa
Har städat sadelkammaren och har till försäljning bl a
- Ponnykapson
- Flera träns till ponny och shetland
- Små bett
- Helt nytt ponnyschabrak
- Körpisk från Piskmakaren
- Partöm i läder
För mer information, pris och i de flesta fall bilder: http://hem.bredband.net/granje/tillsalu.htm
Hej!! Om du har shettistränset(de svarta med brett pannband) våffeltäcket, och teddyvojlocken kvar så är jag intresserad!!

hejsan:) vad vill du ha för dina partömmar:)?? Är dom till shettis?
Hur skickas pisken?

Finns det blårandiga svett täcket kvar så är jag intreserad. även intreserad av det blåa trav spöt. vart finns de??

Körpisken är såld, övrigt finns fortfarande kvar. Sakerna finns i Grängesberg, södra Dalarna. Kan ev. levereras på något möte/aktivitet (t ex bussen till Holland) eller skickas men då tillkommer isf frakten.
Partömmen kom med miniselarna. Kan mäta dem och återkomma. Ljust läder som är utskuret i handdelen för att de var för breda för mina händer. Bild och mer beskrivet finns på hemsidan på länken i #0 (Scrolla neråt). Pris: endast 200 kr pok!
#5 skulle du kunna ta med sakerna som jag skriver i #1 till räfsnäs om du åker dit? eller mötas upp nån annan stans i Ludvika??

#6 Visst kan jag det! Ska till Räfsnäs ikväll faktiskt, blir nog kring 20-tiden. Sen hoppas jag kunna få tid i ridhuset för löshoppning någon dag mellan jul och nyår.
#7 OK..jag är ledig nu så jag kan komma vilken dag som helst. du kan väl ringa eller skriva ett sms till mig när du ska dit..Om du fortfarande har grejorna kvar! =) 0706972104