Nybro
Vi har anmält till SYD´s utställning i Nybro på söndag. Idag är det onsdag men vi har inte fått en startbekräftelse. Har anmälningen kommit fram? När börjar utställningen? I vilken ordning bedöms klasserna ? Hur många är det i varje klass? Vi har 30 mil enkel resa så det skulle förenkla det hela att veta hur upplägget är.
Om man bestämmer sig för att utställningen ska vara kataloglös gäller inte reglerna att katalog/ startbekräftelse ska vara utställare till handa en vecka innan?
Bäst är att ringa till Malin Ohlin
Shetland öst´s utställning på Smedstorp är den 18 juni. Katalogen kom den 3 juni. Hinner man få ut katalogen i god tid måste väl en bekräftelse vara ännu lättare att skicka till utställarna.
Jag fick info från Syd idag om utställningen. Den kommer börja kl. 10.00, sek. öppnar kl. 9.00.
Hör med Malin - info kanske är väg?!
Sorry, skulle stå 9.30 på när sekreteriatet öppnar. Var lite snabb där. 
#synd det inte är "mitt" Smedstorp…. jag har 3 km dit då 
ibland händer saker så att utskicken inte går iväg i tid. Borde kommit idag tycker jag. För dåligt annars.

Kan nog hålla med om att det är lite sent att få information så kort tid innan utställningen , jag vill ju faktistk veta det minst en vecka i förväg jag
fick lappen idag med posten
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Vi fick bekräftelsen idag också.