Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 427 ggr
Pheobe
0

god morgon 07-12-27

Kom på att ingen sagt godmorgon än =)

Fortfarande ont i mina öron (fick sitta på akuten juldagskväll då dottern och jag har inflammation i öronen, roligt nästan jämt), men jag är så himla nervös då dom ska röntga fölis lungor idag. Rädd för vad dom ska hitta och inte hitta. Vill ha hem pållarna men dom får nog inte komma hem före nyår. Känns så tomt i hagen då det bara är tre hästar kvar.

Blir inget jobb imorgon iaf. Är så trött och har ont trots penicillin. Jobba Nyårsafton nästa…

Ha en bra dag efter all julstök.

sanne
0

Go morgon

regningt o trist idag, men jag o barnen har lite ledigt nu över jul o nyår, så vi får väl hitta på nått kul idag.. dom spelar mest sina nya tvspel, men ut måste man ju en stund ! Körde Jozo igår, han var så pigg det var länge sen han tyckte det var så kul ! Tombstone var också helt otrolig igår, tömkörde i både skritt o trav, underbara hästar man har :)

Idag ska jag o min man till en tatuerare och kolla vad vi ska ha för tatueringar.. ska bli kul, har väntat i snart 20 år på o göra en ( är rädd för nålar) men nu ska det bli av !!!

ha en bra dag allesammans

Hoppas du får bra besked om fölis sen !

Pheobe
0

#1 Åh! får jag följa med??? Jag vill också ha tatuering, är så dyrt bara…  Så Jozo är bra nu? fick ni veta orsaken? Ush så nervös jag är…

sanne
0

#2 jodå han är bra nu ! veterinärerna trodde att mkt berodde på att han stått still för mkt när det varit kallt o blåsigt, han drack väldigt dåligt, men nu är han jätte pigg och går med täcke !

VeronicaP
0

#1 Så avis jag blir jag har ju en tatutering men har ju alltid velat ha minst en till *ler* men jag är för snål ;-)  Det är inte farligt att tatuera sig jag tyckte inte det gjorde ont det värsta var sitt ställningen för mig hehe

Pheobe
0

#4 VA! ha du tatuering???  Vill se *S*

Annette
0

God eftermiddag!

Jag och Mikael var på stan för han skulle höpa ett speciellt Legopaket som han sparat till väldigt länge. Det visade sig att det var slut. Försäljaren var väldigt hjälpsam och ringde runt till alla leksaksaffärer i hela länet, slut överallt och hos Lego har det utgått ur sortimentet. Till slut hittade hon en kartong i Örebro, så i morgon åker jag dit och hämtar det, 30 mil t o r. Har pojkstackarn sparat så länge så skall han ha sitt Legopaket innan lovet är slut!

Vi slank in på Mc Donalds för att äta. Där spydde Mikael ner hela golvet, var bara att börja städa och sedan avvika direkt. Vet inte om det är magsjuka eller åksjuka. Han mår ofta illa av att åka bil och han kände sig inte dålig innan vi åkte.

Midlingur
0

#2 Min sambo känner flera tatuerare, känner bla en som tar 300:-/timmen. Han blir dyrare i februari dock för då öppnar han eget. Så passa på om du har vägarna förbi :-)

SaraDoos
0

god kväll! Idag har jag hämtat ett lass hö. Så klarar vi oss ett tag till :) lite motion får man på köpet. Igår var vi i Jönköpingstrakten för att hälsa på och lämna av grejer hos min gamla pålla Atena. Hon bor ihop med några minishettisar och det funkar bra. De som köpt henne bor bara 15 min bilväg från Jäboruder, så ett snabbt besök där var givet :) TACK Ann och Ben för att vi fick komma förbi! Gillade Midas och Penelope speciellt, sen var där en hel bunke andra som jag också kunnat ta med mig hem, men kommer inte ihåg namnen på alla, inte heller vem som var vem…

VeronicaP
0

#5 Yapp jag har haft den sen jag var 18 år så den har hängt med länge *S*

Min nästa tatuering om jag nu väl blir slösa någon mer gång ska jag ha på axlen (skuldran) och det ska vara en skorpion *ler*

#7 hm tar han timlön , när jag gjorde min så betalade jag ett fast pris för tatueringen och inte hur lång tid den tog att göra *ler*