Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 1038 ggr
balotte
0

Utställningsträns?

Var kan man köpa snygga utställningsträns ej vita?

Pheobe
0

humledals stuteri syr jättefina, om hon har träns vet jag dock inte men grimmor, man kan ju kolla

Cattis
0

#1 Hon har träns också.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

balotte
0

Tack för tipset.

Jag ska kontakta henne.

balotte
0

Kanske en dum fråga, men får man ställa ut med vilket träns som helst?

Jag ska ställa ut i sommar och har aldrig gjort det förut.

Pheobe
0

Är det ett sto skulle jag ställa ut i grimma, bara hingstar måste ha träns

SofiaChristina
0

#4 Du kan mycket väl ha ett snyggt träns

balotte
0

Jag trodde att även ston skulle ha träns. Det var ju bra då ska jag hitta två snygga grimmor. Vilka  färger är snyggast till brunblack och mörkbrun?

finaponnyn
0

#4 Ja vilket träns som hellst men ta av nosgrimman. tycker aj att du ska ställa ut i grimma då detta blir svårare att få fram , vända & stoppa hästen

Charlotte-J
0

#7 Ta inte av nosgriman för då ser hästen ut att ha jättelångt huvud. Du kan få huvudet att se större/mindre ut efter vart du sätter nosgrimman.

Amor vincit omnia Kyss

Annette
0

Jag tycker precis tvärtom. De flesta ponnyer får ett mycket vackrare huvud med en rätt tillpassad nosgrimma.

Det brukar inte vara några problem att visa i grimma. Träna hemma så blir ponnyn lyhörd. Jag har i och för sig träns när jag visar min valack, men det är för att han ser alldeles för fjollig ut i grimma.

Ledin
0

du ska allså ställa ut ston, snyggast färg hmmm bruna det är ju fint med rött kör inte nån larvig fis färg bara som ljusrosa lr ljuslijla det är sött men inte till utställning varför inte en enkel svart finns? finns ju massor med fina grimmor nu att köpa. Och en sak jag e anti är tjocka grimskaft lr tunga kedjor det har måga det ser tungt ut köp ett smalare grimskaft. Varför inte ha en å samma grimma i svart läder en nättare grimma då med svart lädergrimmsakaft.? Finns även mörkbruna

balotte
0

Tack för alla tips. Ska se vad jag hittar.

Ellen89
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Svart till brun hast tycker jag ar fint. har finns en brunskack med svart trans, vilket ocksa ser fint ut! (detta ar en hingst).