Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 725 ggr
zettan
0

utställningsresultat saknas

På 2 av mitt stos utställningsresultat står inte med på webstamboken. Det står bara Borås U och inga resultat. Ja ägde inte hästen vid de tillfällen då hon visades så jag har heller inga protololl. Men varför skrevs resultatet aldrig in?  Har de blivit ngt fel på vägen eller var de bara så lätt att hästen vart struken men anmäld? Kanske en dum fråga men utan dumma frågor inga bra svar =)

Cattis
0

Förmodligen var hon anmäld, men visades inte. Då står det en blank rad i webbstamboken.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

zettan
0

okej tack för snabbt svar=)

anakin
0

Vi ställde ut sto+hingstfölet Cheyton på Strömsholm 2002, han fick 38 p. Men hans resultat finns inte heller med i webstamboken,om man kollar i katalogen på nätet,finns hans resultat med. Undrar varför?

Anki Sjödin

Cattis
0

#3 Förmodligen för att det blivit någon miss. Det finns en hel del resultat som saknas och jag vet inte hur SSS skall göra med detta. Men, iom att det var ett föl, så kan det vara så att han inte var reggad vid tillfället och då "försvann" många fölresultat förr.

Maila Malin Ohlin, som är utställningsansvarig, och kolla med henne.

/Cattis

[Rebecka]
0

mitt sto ginnys resultat saknas också inne på webbstamboken.. både fr tingsryd och bjärsjölagård, i tingsryd visades hon inte, så då ska d ju inte stå nåt men jag visade henne i bjärsjölagård och då borde resultatet stå där och hennes bebis game boy visades också i bjärsjölagård o inne på hans står inget heller

zettan
0

Om man har protokollet kvar kan man inte ta en kopia på de och skicka till Fredrik nästa gång man skickar in passet? Eller är de kanske fel sätt att göra de på? Bara en tanke som slog mig

Cattis
0

#6 Hela resultatlistan måste ju in, så det är nog bra att påtala detta till utställningsansvarig. Så att hon vet vilka utställningar som inte är kompletta.

#5 Se ovan.

/Cattis

anakin
0

#7 Tack Cattis för svaret.Glad

Ja,vi mailar Malin o frågar.

/Anki

AnnaLundin
0

#5 - senast jag kollade så var inte resultaten från Bjärsjölagård -07 inlagda… Det är alltså inte bara dina ponnyers resultat som saknas…

Cattis
0

#9 Just det, den resultatlistan fattades ja, men det fixas säkert efter julledigheten. Om det inte redan är fixat nu?

/Cattis

Kris_J
0

Den har av någon underlig anledning inte kommit med även om den finns och varit inskickat. Det finns en del fel,  jag hade en ponny vars resultat hamnat på en helt annan ponny som dock har ett identiskt namn, så fel förekommer. Det kan man nog aldrig helt komma ifrån. Till nästa år ska kanske min gamla ponnys resultat finnas på henne igen. Hoppas det iaf. En annan av mina ponnyer har ett fel i sin poängrad, det är lätt hänt..

Veritas odium paretFörvånad

Cattis
0

#11 Väldigt lätt hänt.

Det var en annan utställning som inte heller kommit med, men som fanns på hemsidan. Jag tror det ibland blir galet när alla poster importeras till databasen och inget som är "fel" från den som gjort listorna. Eftersom de bevisligen ÄR inlagda menar jag.

/Cattis

VeronicaP
0

Är det inte så också att Alvesta utställningen inte är med i webstamboken också om inte jag har helt för mig ..

Minsanne
0

Mitt ministo Lenij vd Fomtein blev Res BIS i Nossebro 2005. Det resultatet finns inte heller med i webstamboken.
Men resultat från övriga hästar finns med.

Benjamin
0

Det saknas en del i Benjamins resultat också. Bjärsjölagård samt de resultat då han fick guld som föl.