Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 609 ggr
[Anna-N]
0

God morgon Nyårsdagen 2008!

Årets första god morgon och God fortsättning på nya året!

Någon som är vaken än eller precis vaknat kanske?

Här har jag släppt ut hästarna, utfodrat och ska även utfodra mej o familjen innan dagens aktiviteter drar igång..

Det var knappt några raketer eller smällare här i går utan de som smällde gjorde det på avstånd och precis runt 12-slaget så det gick att släcka stallet vanlig tid o pojkarna som gick ute såg jag inte ens gick ur lösdriften vid tolvslaget.

Få se om min "helggäst" (häst) ska åka hem i dag ;-)

Ha en bra dag allesammans! Skrattande

Hanna-D
0

God morgon

Vaken och på jobbet sedan kl 6 Glad

Tror "tyvärr" att de kommer lite folk på tårta i eftermiddag, jag skulle gärna gå och lägga mig en stund, har inte kunnat sova alls i natt av någon anledning. Det var en ovanligt lugn nyårsafton - skönt för alla djur!

God fortsättning!

balotte
0

GOTT NYTT!

Här var också lugnt med smällare, hästarna reagerade inte fast dom stod ju inne. Här har äntligen kommit lite snö, hoppas det håller i sig. Hästarna bara älskar snön.

Ha det!

[Anna-N]
0

#1: Grattis! Skrattande

sanne
0

God Morgon

Lite små trött idag efter en mycket trevlig gårdags kväll /natt.. Runt omkring small det ganska bra men hästarna var oberörda o hunden somna.. Skulle behöva jobba med killarna men jag är så himla slö idag, men det blir säkert bättre framåt dagen,

Hoppas alla hade en bra kväll igår och att det nya året börjar bra:)

Fick min nya kamera igår kväll, så jag ska allt ut o fota idag ..hihi..

Pyttis
0

God morgon

En lugn kväll i trevliga grannars sällskap igår, lite raketer. I säng vid 02 tiden. Pållarna väntade som vanligt på utgång för frukost vid "6snåret" så jag hade släppt ut, mockat, gjort klart för kvällen kl. 7. Har sedan tagit en lugn lite längre frukostsittning med korsord. Hade tänkt en långpromenad med pållarna men det spöregnar! Så då får man väl roa sig med ngn inneaktivitet iställetFundersam

God fortsättning på 2008!

annie
0

Gomorron

Uppe och bakar bullar för fullt och fortsätter med tårtfix senare. Lillfia fyller 1 år idag Skrattande och det snöar!!! Skrattande

Kana
0

God morgon! Här  är det ett par grader kallt  härligt och det är tyst! I går var nog den värsta nyåret för mina djur. Här small det överallt. Nu bor jag visserligen mitt i byn, men så här mycke brukar det inte vara. Stackars lilla Hope hade det jobbigt, jag stod hos henne en stund.

Midlingur
0

God förmiddag!

Kom precis hem från jobbet, har jobbat kväll samt natt. De slutade faktiskt smälla redan vid halv ett. Dock så vaknade min brukare 5.30 så det blev inte så mycket sömn.

Petra-Stark
0

I hälsingland har det snöat hela natten, så nu är det en otroligt vacket första dag på året.. Ett super tack till jeanette jonsson för en jätte fin och god nyårs middag..

Hästar och hundar tog smällarna jätte bra.. Skönt..

Så nu önskar jag er alla ett underbart nytt år.. Mitt kommer att vara fyllt med träning och högskolestudier…

Annette
0

God förmiddag!

Nu har sista barnet just vaknat, så nu skall vi äta lite frukost. Framåt dagen skall vi åka till stallet, hästarna är redan utsläppa och fodrade. Jag hoppas få hjälp med lite fotografering idag, men tyvärr är det så grått och trist ute, så bilderna blir väl därefter.

Ha en bra nyårsdag!

Miija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God fortsättning på nya året allihopa!

Här är plusgrader och fuktigt. 4 blöta hästar…sk*tkul!Ledsen

Lille Coffee har trampat av massor av sin svans.Gråter Han är så liten mot kompisen att han trampar av den själv när de busar. Har klippt av den en bra bit nu så inte allt försvinner. De går bra ihop i alla fall, det är huvudsaken.

VeronicaP
0

God Middag , här blev det väldigt sent i natt , jag gick och la mig vid 5 tiden i morse så jag är inte världens piggaste om jag ska erkänna det.

#1Grattis

[LinneaDahlberg]
0

God dag!
Jag är bara överlycklig för snön som kom i natt…. Bästa möjliga starten på året!
Jag känner på mig att i år är ett riktigt bra år! ;)

Hanna-D
0

#3 & 12 Tackar Flört

[LinneaDahlberg]
0

#14 Grattis Hanna!
Min lilla vovve fyller 3 idag… så här firas det också! ;)

RebeckaSvensson
0

#14 Grattis Hanna!

#11 Tråkigt med svansen, men skönt att det fungerar iaf. 

Önskar alla en riktigt god fortsättning på 2008!

[Jemla]
0

Grattis Hanna! Glad får väl ta och gratta "gammelhunden" Linus också som fyller jämnt (10 år) idag. Förvånad

Hanna-D
0

#15, 16 & 17 Tack. Börjar bli gammal nu Flört

frejiis
0

#1: Grattis!Skrattande

Hanna-D
0

#19 Tack Freja!

Charlotte-Aveback
0

Grattis i efterskott Hanna! Skrattande

Milla
0

nu har jag missat något, grattis hanna i efterskott.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

carina-w
0

Har nog också missat ,så det får bli ett GRATTIS i efterskott härifrån också  Skrattande