Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 461 ggr
zettan
0

hur gör ja

Hur gör man om man vill bli medlem i fler iFokus sajter? Vill behålla samma namn även på andra sajter.

Milla
0

du trycker bara lägg till favoriter

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

susanne-s
0

När du är på en annan sajt" så klickar du bara på lägg till sajt i favoriter till höger i spalten där sajterna står.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

zettan
0

Nu känner ja mig urusel på detta. Men ja ser inte ngt lägg till favoriter knapp GeneradFundersam

Milla
0

hihi till höger på din sida så har du först senast på fokus sen mina favoriter - mina sajter och sen kommer lägg till favoriter

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

susanne-s
0

När du är på Shetland i fokus så står det " ta bort sajt från favoriter" !!
När du öppnar en annan sida så står det lägg till på samma ställe!

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

andaloce
0

Till höger där det står "mina sajter", där rullar du ner för att hitta andra sajter. Klicka in dig på den sajt du vill bli medlem i. När du är på den sidan står det längst ner "lägg till satj till favoriter" klicka där. Vips så finns den bland dina sajter och du får ett välkomst meddelande.

Hoppas du förstod.

zettan
0

jag får nog lägga mig en stund tror ja för antingen e ja så trött att ja inte ser eller så är de helt enkelt ja som är bilnd Generad. Men ja e nog fruktansvärt trög idag tror ja suck

zettan
0

HAHA nu känner ja mig dum. Jag hoppade in på föräldrarnas dator och där såg ja klart och tydligt vad ni menade. Jag har ett förstoringsprogram på min dator pga min synskada och så vissa grejer försvinner bort för mig på denna dator.

Tack för att ni tog hand om lilla tröga mig

White_Trash
0

Det finns flertalet sk. "frames", eller på svenska "ramar" på iFokus. I den översta finns aktuell sidas logga, i detta fallet en bild på shetlandsponnyer. I den till vänster finns de olika rubrikerna till inläggen. Den i mitten är den vi skriver och läser inläggen i och den till höger står "senast på iFokus", ditt användarnamn, "mina favoriter", "mina sajter" och också "lägg aktuell sajt till favoriter", eller "ta bort sajt från favoriter".

Däremot - har du högre upplösning än vad din skärm klara av, så finns det risk att du inte ser den högra ramen. Eller så är du helt enkelt för trött eller blind. Flört

White_Trash
0

Hm, sorry, du hann skriva innan jag hann publicera inlägget. Tur att det löste sig.