Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: föl
Läst 1484 ggr
Ellinor Johansson
0

Sötaste fölisen i år?

Vilken fölis tycker ni är sötast 2006?

Min kandidat är Bäckdalens Orion.

nallebjörn
0

Pajazzo di Leva… helt klar suupersöt. Irene Lados lilla föl i Nora.

Milla
0

jag måste nog också säga bäckdalens orion

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Annette
0

Bilden på Bäckdalens Orion är underbar.

nallebjörn
0

Vill inte vara en surmops men alla föl är suupersöta om man fångar dom rätt på bild…..

[Anna-N]
0

# 4 Håller med. Alla föl är söta Kyss….

Cattis
0

Orion, tätt följd av Hasselbos sista lilla föl.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ellinor Johansson
0

#4 det var just det med en bild i rätt ögonblick…….

Bilden på Orion är ögongodis

VeronicaP
0

hm den har jag nog inte sett den bilden *S* på orion då alltså

Milla
0

#8 den är helt underbar titta in på Bäckdalens hemsida

Måste ju också få säga att jag gillar Slättens James Bond gillar hans färg (ljus fux)

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

VeronicaP
0

#9 Rusar genast dit och titta

VeronicaP
0

mm han är söt och fångad i rätt ögonblick , fast jag tycker nog att det är svårt att välja har sett många fina fölisar här på sidan tycker jag ..

Lena R
0

Skoj att ni tycker Orion är så söt, kan inte annat än hålla medGlad. Han är en riktigt busig en som inte är så svår att få fina bilder på. Det har fötts många fina föl i år.. Jag tycker att särskilt Pajazzo di Leva ser himla söt utGlad,och ett skojigt namn dessutom.

nallebjörn
0

#9 han är väl inte ljus fux? ser ut att vara rätt mörk

Cattis
0

#13 Titta på Slättens hemsida, där finns bilder av honom torr - och ljus.

/Cattis

nallebjörn
0

oj ja där är han ljus men han blir nog mörkare….

Cattis
0

#15 Kanske det, men det Milla skrev var att hon gillar hans färg - den han har nu.  Räcka ut tungan

/Cattis

nallebjörn
0

ja han ser jättego ut

kacka
0

Jag röstar på

Pajazzo di Leva, Hasselbo Higgins, Hasselbos brunblackskäck och North Stars silverfärgade stoföl…

Jess
0

Slättens Mowgli!!!

Ellinor Johansson
0

# 18 Håller med dig Hasselbo Higgins är också jättesöt. Var hittade du bilden på North Stars silverfärgade stoföl?

Jag är ingen skäck fantast men måste erkänna att skäckfölisar är underbara att se på.

Ellinor Johansson
0

"21 OK

Vad olika färg fölpälsen har mot hur färgen blir som vuxen. Vi har bara fått en svartskmmel, han var så svart när han föddes så alla normalstora svarta shetlandshingstar blev gröna av avund. Räcka ut tungan

kacka
0

Hiawatha har läckraste färgen tycker jag!

VeronicaP
0

Vilken av Hiawatha fölen den som föddes först av dem och fick sitt namn först eller den sista av dem svårt att veta när det är 2 st skäckar som heter likadant..

maggan
0

finns det 2 Hiawatha födda i år?

Cattis
0

#25 Det finns en rödskäck som heter det, Ekstrands Hiawatha tror jag han heter. Föddes för ngn månad sedan.

/Cattis

VeronicaP
0

Yapp helt rätt Cattis , du har ju full koll på läget du *ler*

GerbeRosa
0

Vi som inte har föl vill gärna se kort på era föl allteftersom de växer.

Shettisföl är det sötaste jag vet och jag har under mitt liv "vallfärdat" till uppfödare bara för att få njuta av dem.

Gissa därför hur det var att få komma till Östertorp (nästan grannar med oss) med barnen när de var små…

Skall bestämt lägga in en bild från ett sådan möte när jag hittat/scannat dem… Min son lever på det ännu och det har betytt MYCKET för hans hästintresse att som liten fått möta dessa ljuvliga varelser.

kacka
0

brunskäckige Hiawatha… Älskar brunskäckar!!!

Charlotte-Aveback
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#28: Eftersom du efterlyser kort på fölen efterhand som de växer så bifogar jag här ett nytaget kort på vår lille Samuraj, nu 10 dagar gammal. Glad

GerbeRosa
0

TACK!

Jättesöt! Jag kan som sagt inte se mig mätt på dem…

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sätter in en bild på en welshavkomma som Lena tog nu när vi var på Kulltorps stuteri i helgen.