var hittar jag detta täcket någonstans?
Fleece med benlindor
Dubbla bogspännen
Kryssgjord
Extra höga bogveck för bättre komfort & rörelsefrihet
Svansskydd
Justerbara bengjordar
Matchande benlindor m brodyr
Märke:R.S.T Riders Club
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Det har jag sett på Rusta.
hm där ser man, så lätt var det 

Hööks har fått in snygga täcken i shettisstorlekar. Jag beställde kläder till Cecilia från rean och då råkade det slinka med ett reatäcke också
. Men nu när jag såg det där blå med Mulle applikationen rycker det i beställarfingret igen.
kolla under produktnyheter http://www.hooks.se/butik/default.asp
japp jag har full koll haha

#3 visst är dom fina
jätte bra passform me !! o lena furuberg motiv.. men förra säsongens sånna täcken i blått o vinrött är med på rean, typ 149kr tror jag det var, dom har jag ett helt gäng av, sååå bra när man badat mm

#5. Dom var redan slut när jag skulle beställa
, så det slank med ett grönt med hjärtan istället. De på rean med Lena Furberg kostade bara 124:-, jag gillar verkligen Mulle.
Dom var super fina

#6.jag har köpt dom där gröna med små hjärtan,dom sitter riktigt bra,och sen är dom ju så söta.
"9 vad är det för strl?
Har också Rusta täcken. Tycker inte de är bra, när man tvättat dem så drar sömmarna i hop och täcket blir för litet. Det kostar 249:- och jag har köpt billigare och bättre täcken på både Hööks och Börjes.
Delad glädje är dubbel glädje :)
ok har budat på några sådana inne på tradera. Dom duger kanske att ha när man badat dom i alla fall.
Ja, jag har dem också som badtäcken, men det är ändå irriterande att alla sömmar korvar i hop sig. Till min Kitty duger de inte ens som badtäcken, halva rumpan blir ju bar. hon är 100 cm och har 105 i täckes stl…

Jag köpte fleecetäcken på Globen för 95:-/st, hade kostat 295:-. Har ännu inte provat dem, men de är jättesnygga.
#3 men åh!
har precis bestämt färg på min kille… BLÅ!
det där mulle-täcket skulle sitta fint… men han växer ju ur det på nolltid, och jag vet ju inte hur lång han blir… 
#13 ja det kan jag hålla med om det är irriterande när inte dom rätta strl räcker till.

jag har sett att folk säljer dom täckerna på tradera, dom täckerna sålde dom på våran rusta för 10 kr!!:D För dom skulle utgå eller vad det va men jag kom för sent. :/
japp jag har ropat in på tradera

Jag köpte ett grönt med hjärtan på Hööks i mellandagarna, men min ponny är för FET så maggjordarna gick inte runt. 
#3 Fast det är ju inte Mulle :-( Hade det varit Mulle hade jag åkt dit bums.
#14 Jag köpte också ett för 95:-. Hette det Sjöängens eller nå't?Passade inte bra. Köpte 105 cm. Mina shettisar är maxade och det passade inte alls. För kort och nådde bara ner på halva magen (ja, okej då, de är lite feta
)
#0 Ja, jag har köpt en "påse" på Rusta. Har tyvärr inte provat ännu.
Jag tycken sjöhagen är super =) Fast till Min Kitty har jag 115 i dessa tcken då de inte är så stora i halsen och ganska små i storlekarna. Provade ett 95 till mina unghästar 2 och tre år och det blev super =)
#22 Kanske skulle blivit bättre med 115 cm, men jag tycker att passformen var dålig i alla fall. Jag vill att täckena ska gå ner på sidorna och de som var 115 cm var lika korta i sidorna när jag jämförde på plats. Plus att passformen i halsen var usel.
Kanske täckena passar olika på olika hästar? På mina 115 så går det ner ordentligt på sidorna och även rumpan. Som jag skrev om Rusta täcken, inte kul när halva rumpan inte får något täcke…

Då blir Sjöhagens täcken i stl 105 säkert helt perfekta på mina. De brukar ha 95 i vanliga fall.

#19. Jag köpte två sådana med hjärtan på,gjordarna räcker till och täcket sitter perfekt.

#26 Ja täcket sitter perfekt här också men han är verkligen fet för tillfället. Hoppas kunna få ner honom lite runt magen så ska det nog gå bra :)

#27. I sommar är han i form igen ;)

Hoppas det ;) Pälsen gör ju sitt denna årstid också.

329. Min är heller inte mager, men han får åka tilll Frillesås ändå. Jag skyller på julmaten.

#26 o 27 Jag har också köpt ett sådant täcke stl 105, det går inte om magen på mitt sto som är 98 cm i mkh… Eller går o går, det gick om man spände ut gjordarna på max. Nu har hon lagt på sig lite mer och det går absolut inte.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#31. Inget för dräktiga ston och lönnfeta valacker alltså ;)
Får inte Eros runt det så passar det säkert pyttelila Rosa.
testade mina täcken från tradera idag, dom där från rusta och än så länge är jag nöjd. Fick också spänna ut gjordarna så långt det gick till Celma.
#10 jag vet inte. det var ponny (minsta som fanns) iaf. pållen där har 105 i täckesstorlek och det var kanske (gissar vilt) 115?
aha ok mina är 95
#22 Håller med om att täckena från Sjöhagen är super! Det jag köpte i Globen till Epus är tyvärr alldeles för stort (105 cm), han är 97 cm och täcket är minst 15 cm för långt i ryggen.

Vad trist att sjöhagens täcke, den modellen som Epus har på bilden bara verkar finnas i vitt på hemsidan :( Det ser jättefint ut, men det blir ju skitigt så snabbt..