Godmorgon 080107
Godmorgon!!
Ny vecka igen. Dagarna bara rullar iväg man vet knappt vart dom tar vägen. Idag åker Dumle hem, en halvblodshingst som stått här i en dryg månad. Kommer att bli tomt faktiskt. Camaro kommer att sakna honom då de blev typ "Humle & Dumle"…
Min sista LIA börjar idag… Hoppas nu av hela mitt hjärta att dom "släpper till" och låter mig åka till Holland. Skall enligt schemat jobba 5 av de dagar som vi skall vara borta… Det blir mitt stora jobb idag att övertyga att jag vill vara ledig:(
Hoppas att er dag blir bra… //ESå

God Morgon
Hoppas du får åka med Eva !
Jag är så trött, har sovit minimalt med tid i natt, få panik när man inte kan svälja, men nu ska jag ringa läkaren kl 8, säger dom att jag inte får komma så går jag i taket !!! Hästarna är ute nu, dom var trötta idag, dom har haft sovmorgon ett par dagar nu, så många låg ner o ville inte alls ut:)
Det små regnar idag, tråkigt nu när vi fick så fint med snö, men det är som det brukar…
ha en bra dag alla !

God morgon
Trött är ja idag. telefonen ringde redan kl 06,12. Lill Sandra undrade om ja var på jobbet
. Men de var bara att kliva upp för somna om i 30 min tycker ja inte att de var värt att lägga ner huvudet igen.
Ska strax åka till jobbet. Jobba mina timmar. Sen blir de stallet. Hästarna väntar som vanligt. Fyy de småregnar ute. Så föken lär ju vara blaskeblöta när ja kommer. Dom har varit så fina några dagar nu. Agnes har varit kritvis på de vita partierna, Men men idag är hon nog gråbrun igen.
ha en bra dag alla
Har varit och släppt ut alla hästar och utfodrat mina ungar.
Ringde och bokade in veterinären till imorgon för vaccinering på några av hästarna.
Här är det så dimmigt att sikten inte är mer än några meter!
Ligger på 0 grader med regn i luften. Usch va tråkigt det är när snön bara får ligga ett par dagar för att sedan försvinna igen.

Tebax på jobbet idag efter 2 veckors ledighet. Jobbigt att gå upp imorse… Grått och trist är det ute med, men plusgrader i alla fall.
Blir en vanlig runda till stallet idag, med utfodring och gosande.
Idag är första dagen tillbaka i verkligheten igen, efter juluppehåll på det mesta. Barnens "simmis" kör igång denna veckan, så även min egen bassängträning. 
Denna veckan hoppas jag få hem mitt nya sto, återstår bara att se när vi ska hinna med det - antingen som säljaren skjutsar hit henne eller om jag åker dit och hämtar. (fördelen att köpa av en kompis, det blir lite flexibelt…)