Sweden Rock Festival
drog ner husvagen idag.. körde hem för fixa till det sista med alla djuren. Åker ner imorgon för 4 dagars metal och avkoppling.
Önskar alla en trevlig utställning på söndag. Då tänker jag sova! För trött lär jag vara.
metal rules
ha det så roligt och njut av musiken.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
tackar..jo det ska jag göra det här större än julafton för mig

Ha det så kul!

Ha det så kul! Isch, jag skulle också velat åka dit! Så många bra band!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#4 jadå Cattis.. Fredagen är grym… bra band hela dagen kommer att bli dyrt.
jag åker alltid det oavsett vilka band det är. Köper för det mesta plåt redan i December. bra band blir det alltid . Fast i år är det inga vidare headliners

Joho!
Whitesnake, Def Leppard, Cricified Barbara är ju kanon… hade velat se/höra. Alice Cooper, kommer han med rullator? 
Ta en stor kall åt mig och njut en extra skvätt för oss som inte kan vara på plats!
/Cattis
whitesnake var där för 3 år sen. tycker inte de passar som headliner. Def leppard är väl lite soft för mig.. men deras första plattor är ok. de som kom på 90-talet var inge vidare.
Crucifed Barbara såg jag förra året på srf och på rock at sea nu i vintras.
Copper headliner ju inte men kör han gammalt mtr. så är ok han med.
Deep Purple headlinar ju också,, men de har jag sett några gånger innan och jag tycker inte de platsar som headliners de heller.
men annars är festvalen kanon.. men som sagt… kommer antagligen att stå ok kolla på ovanstående band när de lirar i alla fall.
tar två stora för dig Cattis. Kylskåpet är kallt och laddat med den gyllende drycken
Min syster har åkt. Men som sagt jag får stanna hemma.
Hade velat se och höra George Thorogood och många fler.
Men ha det så kul, då!
Hi hi, du kommer vara mer än trött… liite full också säkert. 
#9 nja… brukar inte palla dricka så mycket på lördagen.. förra året blåste jag grönt på söndagsmorgonen.
men nu åker jag snart..
Ha det bra vänner
hm det var då inga grupper som jag lyssnar på men ha det nu så himla skoj och tänkt inte ett dugg på oss 

Jag åker ner på fredag fm, maken drog ner under onsdagen. Han råkade ta med sig min biljett, så jag hoppas jag hittar honom när jag kommer fram…

kommer inte w.a.s.p? ni har ju missat the poodles.. ;)
inte konstigt att karlarna inte lyssnar på oss kvinnor hemma. Dom är ju helt döva efter allt rockande 

#14: 
#14 håller med till 100%

Jaha du Fredrik - fick du ner "mina" 2 kalla? Förmodligen fler som du återhämtar dig från, eftersom du inte rapporterat hur det var ännu. 
Hoppas du hade roligt!
/Cattis
Vi körde igenom festivalen i går på väg till nybro och med tanke på vad vi såg då så ja då tror jag också att Fredrik håller på att återhämta sig och jag tror nog att det kan ta några veckor

Han kanske inte hittat ut från festivalområdet ännu… 
/Cattis
haha så är det säkert, vi träffade på några som rumlade runt ute på vägen, kanske var det Fredrik någon av dom? såg även en hel del som låg och sov i vägkanten

Jag har iallafall kommit tillbaka…
Alice Cooper var toppen, och jättegott med festivalmat…
Dom hade inga kalla, eller var det bara vårat sällskap som inte hittade några…
Skönt att vara tillbaka på jobbet idag
så att man kan ta det lugnt.

#21 De kalla måste man väl ta med sig själv?
/Cattis

Jag lovar… Det GÅR inte att hålla dom kalla i ett tält…

Ok. Men de som hade husvagn hade kanske en kyl att kyla dem i. 
/Cattis

Jaha, det är klart.
Vi skulle haft med oss husvagn, men alla husvagnsplatser var slut när vi ringde runt flera dagar innan nedresan. Tältet var rena rama bastun…
Hej alla Vänner!!!
nu är jag tebax på jobb .trött som vanligt. sov hela söndagen och nästan hela måndagen.
drog minst två kalla för alla här inne.
Lyckades som vanligt lära känna en del nytt folk. fick med mig gitarristen från Bonfire på fest i husvagen och han tyckte vi var så trevliga så han kom tebax flera gånger under helgen och hälsade på oss.
kollade en del kanonband och del helt kassa.
tyvärr ett helt år till nästa sweden rock… men gates of metal blir ju i hultsfred i augusti.
Rock on
Under Def Leppard stod jag och skratta så mycket att min sambo sa åt mig och gå. Då gick jag backstage och partade istället. (jepp, jag hade backstage pass)
nämen där var du ju!!! Härligt att du har vaknat till liv igen
jepp… men man ger inte 100% på jobbet idag
hehe det förstår jag
tyvärr så måste man vänta ett helt år till nästa festival. det är som tyngst nu precis efter……