Vackert sto säljes
Vi har beslutat oss för att sälja ett av våra ston, Tipsy vd Bitterschoten, hon är 5 år nu till våren, en karismatiskt tjej med otrolig behåring, hon är en underbar liten tjej med ett stort hjärta. hon är visad i höstas m guld . Hon har fått fölpremie o ett års premie i Holland. e. Melchior vd Maashoeve - Edmund vd Brouwerij.
Hon är inte dräktig och kan säkert behöva få lite tid på sig att mogna för hon har varit ganska sen i sin utveckling, glad o go är hon o hoppas att hon kan hitta ett riktigt bra hem där hon får göra lite nytta, hon älskar barnen som kan leda henne utan problem.
för mer info o pris mm hör gärna av er, pm el mail fredrik.ardenius@telia.com, hemsida www.sollidensshetland.se

Nemen ska du sälja henne. ååå synd man inte hade pengar

Vackra lilla Tipsy…*suckar djupt*
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Puttar upp innan natten…
OOOhhh, o jag som pratade med dig över henne i höstas
..Men nu har jag ju en annan,o inte är jag rik…
men hon har ju en så vacker utstrålning..
Är hon betäckt, men ej dräktig eller är hon inte betäckt?

#5 Ååå ja du livet kan ändras men du får gärna höra av dig om du vill :)
#6 hon är betäckt 1 gång, men jag visste nästan att hon ej tog sig, hon behöver mer tid för att mogna, hon kan ha resorberat men jag har själv varit dålig hela hösten och ej kollat henne förrän nu, tyvärr, men damen är bara 5 år o har framtiden för sig !
#7 ja jag VILL men knappast min gubbe
,o inte min plånbok för tillfället. Hoppas du hittar ett bra hem åt henne.
kan berätta att denna damen är sååååå ljuvlig, har träffat henne och blev stormförtjust i henne och speciellt i hennes vackra huvud!
Hm kanske ska sparka ut gubben så kan hon få flytta till skåne
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Nej du Milla du sparkar inte din gubbe någonstans!!! men hon vill säkert gärna flytta till Skåne
"10 det går inte så länge gubben finns i hemmet haha
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Jag puttar upp lite grann… ingen som är intresserad av ett sto med man ner till framknäna?!
Varför ska du sälja henne?

#13, jag vill helst inte sälja men vi kan ta det utanför forumet så är du snäll…, hör gärna av dig om du är intresserad av henne.
det är inget fel på hästen som vissa vill få det till, snälla nån.. jag har just nu för många hästar och har även unghingstar till salu… har inte alla det?!