Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 443 ggr
Tigrou
0

Godmorgon 14/6

Ännu än varm och skön dag ligger framför oss.

Charlotte-Aveback
0

Samma här! God morgon, Shetlands-Sverige! Skrattande

[Anna-N]
0

God Morgon!

Här är det mulet och regn idag.

Charlotte-J
0

Morrn morrn!! 20 grader varmt redan men det ska visst bli lite svalare framåt eftermiddagen. Idag var sista dagen inför sommaren som mina barn gick upp tidigt för att hinna till skolbussen. Imorgon är det skolavslutning sen är det ett långt skönt sommarlov för deras del.

Amor vincit omnia Kyss

[Anna-N]
0

# 3. Blev det något dopp?Räcka ut tungan

Charlotte-J
0

Nej Ledsen Den är inte helt fylld än, hm. Siktar väl på att hoppa i imorgon.

Amor vincit omnia Kyss

RebeckaSvensson
0

God Morgon!

Soligt och varmt i Trelleborg.

ingrid
0

God morgon ser ut att bli regn här i karlstad :(

Pernilla77
0

God morgon!

Här är det soligt och varmt. Längtar efter regn. Är avis på er som har det

Daladis
0

Gomorron!

Här har det precis börjat regna. Men det är otroligt kvavt, så det är skönt när det rensar upp i luften lite.

[Anna-N]
0

#8. Alla droppar är guld värd!. Så tyvärr delar jag inte med mig nått av den varan idag.Flört

Charlotte-J
0

Vill också ha regn så att luften "lättar" lite och så att betet växer lite mer Flört

Amor vincit omnia Kyss

VeronicaP
0

Morrn morrn , inget regn ännu men de har ju lovat det så vi får se om de har rätt eller inte…. 

Hade kanske inte skadat med en dusch av regnet idag så det rensar luften lite bara jag hinner få in tvätten så *ler*

Annette
0

God Förmiddag!

Är hemma och äter lunch. Blev lite tidigt idag. Har varit och jobbat en sväng, planterat på en kyrkogård. Skall strax jobba på en begravning, så det blir inte mat än på länge. Bäst att ladda upp så man orkar gräva igen graven, det måste gå ganska snabbt. Skönt att det är lite svalare idag.

GerbeRosa
0

God morgon!
Jobbar som IT-ansvarig i en skola och dagen efter skolavslutning är verkligen en annorlunda dag. Inga elever förutom fritidsbarn och lärare som bara väntar på sommarlov.

Annars har vi på Ekerö både sol och varmt, men SMHI har lovat regn till 14.00 så vi planerar att fika ute 13.00…

Fniss, tror ni den planeringen håller?Räcka ut tungan

Annette
0

Har era elever redan slutat? Här slutar dom på fredag. Jag tycker det känns som de går en vecka för länge i år.

Charlotte-Aveback
0

#15: Mina barn hade sin sista skoldag igår! Nu är det sommarlov! Skrattande

Charlotte-J
0

Jippie!!! Nu är det 15 grader och det regnar en hel del. Skönt!! Vilken härlig luft det blev med en gång.

Amor vincit omnia Kyss

Milla
0

God eftermiddag!, kom inte in i morse men nu går det igen.

mina har också gått på sommarlov idag, skönt!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Charlotte-J
0

Mina grundskolebarn slutar imorgon och äldsta dottern slutade gymnasiet förra veckan, dock med 1 år kvar.

Amor vincit omnia Kyss

Milla
0

JAAAAAAAAAA mitt namn gick igenom fick lappen med postenGlad nu heter vi stuteri Milla`s bara så ni alla vet alltså hihiRäcka ut tungan

Fjunet
0

Godmorgon!

Grattis Milla!

Charlotte-J
0

Milla, läs under Rockelstad! Ni är erbjudna övernattning Flört

Amor vincit omnia Kyss

Milla
0

Japp jag läste ska bara tjata lite på veronica också, får besked i kvällRäcka ut tungan

Hanna-D
0

#20 Grattis Milla!

Milla
0

Jag tjatar inte ett dugg tror jag för jag har konstaterat att det är en bra bit även om man stannar halvvägs, men tusen tack ändå lotta