Morrn morrn 9/1
god morgon på er
Här regnar det och är 4 plus grader. Inget roligt väder alls ju
. Ska strax åka till jobbet och jobba lite. Igår var ja duktig och motionerade alla hästarna. En kompis tog en av dom men 2 låna promenader blev det. Riktigt skönt faktiskt, Åringarna tycker det är ganska kul att ut i skogen faktiskt. Speciellt Agnes hon är så småbusig hela tiden.
Så idag ska ja väl ta en av stona i alalfall upp till ridhuset. De blir nog Zettan. Rosa är ännu tjockare nu och i magen sparkar det en liten fölunge. Kul när man känner de
ha en bra dag alla

Go Morgon
Himla tråkigt väder idag, det regnar !!! så nu har vi rena isgatan här hemma, det tog en stund att få ut hästarna, dom gick väldigt försiktigt, men i hagarna är det bättre som tur är.. Undrar när mitt pencillin ska börja verka för jag mår fortfarande likadant, undrar om det blir något jobb denna veckan..suck..
Ska försöka få gjort lite idag ivf, ringa ett par samtal, måste verklien kolla upp det där med komp.bevis till transportkörningen..
hoppas alla får en bra dag.
Morron!
Någon minusgrad här. Det räcker för att snön ska stanna kvar i alla fall. 
Julen städas bort lite grann i taget.
Letar vilt efter ny bostad till mig, mina barn och hästarna. 

Godmorgon.
Vaknade kl 06:30 och upptäckte att vi hade strömavbrott, så det var bara att famla sig ner i mörkret och tända lite mysljus så att ungarna kunde hitta ner till köket och till toa, är det mörkt så är de livrädda för att gå på toa.

Kaffet var ändå helt slut, så det gjorde inget att jag inte fick igång bryggaren. Kl 09:00 fick vi tillbaks vår kära ström, så jag kunde sätta mig här en stund. Vad vore livet utan datorn, vilken märklig dragningskraft den har… kära dator…

God morgon =) Här på Orust är det regn o blåst *brr*. Men för första gången på länge har jag fått en sov morgon för båda mina barn sov till 9.30!!! Fast å andra sidan så var jag uppe med lilla Ronja till 01 inatt för hon ville inte sova (tänder kanske)…
Igår tog min granne med min shettis på en promenad på en timma, han sa att det var kul för det var som att gå med en hund *fniss*.