Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett21-föreningsfrågor-övriga
Läst 1318 ggr
Annette
0

Anmälan till vinterutställningar

Tiden går fort, nu börjar snart utställningssäsongen igen.
Om man tänkt vara med på någon av vinterutställningarna gäller följande datum:

Mer info finns på respektive lokalförenings hemsida, länkar se ovan. Anmälningsblanketter finns att hämta på www.shetlandsponny.se

jullan
0

Bra tråd Annette!

kacka
0

Funderar på att visa mitt stoföl i Vartofta… Om jag har kvar henne då…

Milla
0

har anmält Pirat, Viking och Påven till Önnestad ev får samma gäng hänga med till Vartofta

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

maggan
0

Nyköping åker vi.

susanne-s
0

Ingo ska till Insjön!

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Annette
0

En liten puff, så att ingen som tänkt vara med missar att anmäla.
Till Insjön är sista anmälningsdag redan på fredag 5 januari.

sanne
0

Kanske ska ta o anmäla nu.. så känns det som det börjar närma sigSkrattandedet blir 2 st till Vartofta. Jozo och Natasja v.Ramsburg..

Sarali
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

"Fjolla" ska å till Insjön.

CamillaE
0

Apollo och Jasmina ska till insjön! ska bli jätte kul! trevligt o se o träffa alla shettis frälsta igen..

SannaHolmgren
0

Jag ska nog åka med Muller till Vartofta, är jättesugen.

veronicarickfelt
0

Jag åker till Nyköping me min 3åriga hingst… hoppas på bra kritik annars kastreras han…

zettan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Stranduff Valerie ska få åka med till Vartofta. Tyvärr får zettan vara hemma då hon har Jozo bebis i magen.

JMax
0

Ska anmäla till Nyköping och Vartofta. Har inte riktigt bestämmt vilka som ska få följa med.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Annette
0

Påminner igen, så inte någon missar att anmälningstiden till Insjön utgår 5 januari.

PetraJ
0

Jag skall åka till Vartofta med Cindy och kanske Caramell. Hon är så hög bak nu så jag får se om hon får åka med

kacka
0

#2 eftersom som hon har sålts så blir det inte Kaxeba… Men kanske visas Karinjo och Kaxig…

VeronicaP
0

Vart någonstans ligger Vartofta??

sanne
0

#17 strax innan falköping.. ca 1 timma från Borås, men hur långt det är från dig vet jag inte riktigt…

AusaBausa
0

Ska anmäla Zaffran till Önnestad, första hon är på sen hon var unghäst o nu är hon 15 år. ska bli kul o se vad de säger om henne.

Milla
0

klart du ska anmäla veronica!!!! JAg ska ju åka så då kan du också åka

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

VeronicaP
0

#18 Tack , får fundera hur jag ska göra *ler*

Ha ha millan du åker ju på varenda utställning du ju *S* du vet jag måste vila mig  i form eller nåt ;-) ,  Jag är ju lite sugen på Önnestad med men jag vet inte om jag pallar åka nu , eller om jag ska vänta till första i Maj som är i Udevalla *ler*

Annette
0

En liten påminnelse om att anmälningstiden till utställningarna i Nyköping och Önnestad utgår om en dryg vecka.

SaraDoos
0

Ska till Önnestad. Samantha får följa med, kanske även Salsa. Vi får se, väntar en vecka till innan jag anmäler. Måste få ihop barnvakt & en medhjälpare, nån som känner sig manad? Flört

Puzzel
0

Unghäst utställningen i Bro är det Upplands Bro för en som inte är så insatt och mellan vilka åldrar är de unghäst ??? Jag är nybörjare så jag har inte satt in mig helt i detta än men försöker så gott jg kan jag vill ju så gärna visa min tjej som är 2 år 050316.

Hanna-D
0

#24 Det är i Upplands Bro. På unghästutställningar får föl och 1-3 åringar deltaga.

Puzzel
0

#24 tack perfekt ligger bara ett stenkast från mig då har jag min första klar sen blir det ev Köping för min del, lycka till alla med utställningarna i år erfarna som nybörjare.

sanne
0

#21 du kan väl inte vänta ända till Uddevalla ????

Förvånad

VeronicaP
0

#27 Jo det går alldeles utmärkt att vänta så länge *S* .. ska ju iväg på hingstpremiering med ju ,även om jag kanske inte ska visa själv.

UG
0

Jag har anmält några ston till Nyköping. Ska bli jätteroligt! Fler som kommer dit?

Wippen
0

Vi kommer med Wippen och BigglesSkrattande

Johanna-Granberg
0

Vi på Hamra har också anmält till Nyköping.

JMax
0

Jag skickar min anmälan till Nyköping i morgon!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

maggan
0

Nyköping här med.

kacka
0

Snart går även anmälningstiden ut för Vartofta…

Vilka hästar har ni anmält?

susanne-s
0

Har anmält till Vartofta!

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

dajmie
0

Jag har anmält Smevallens Glory och Furunäs Orchidé, hade tänkt ta med Enya ett ettårssto, men jag får nog träna lite mer med henne, det får bli Uddevalla med henne.

kacka
0

Jag kommer anmäla den enda shettisen jag KAN ställa ut… Karinjo…

Annette
0

Igår när jag tittade på Eros lite nogrannare tyckte jag att han är så himla fin just nu, så jag blev sugen på att anmäla. Men sen kom jag ihåg hur jag frös ett annat år, så då kom jag på andra tankar.

Pernilla Lindström
0

Finna det ingen som skall ställa ut i Nordmaling??

SannaHolmgren
0

Nu har jag anmält Muller. Ska bli kulSkrattande

SannaHolmgren
0

…till VartoftaGenerad

Annette
0

Anmälningstiden till Vartofta utgår på fredag.

kacka
0

#40-41 Skulle du samåka med Pernilla?

SaraDoos
0

Katalogen till Önnestad ligger på SSS hemsida nu =)

VeronicaP
0

Jag jag funderar att åka dit och kolla , får se hur väder och vind är bara..

SannaHolmgren
0

#43 Ja det stämmer. Ska åka med hästen till henne några dagar innan så att grabbarna får träffas innan det blir transportåkning.

kacka
0

Ska muller gå där då??? Men blir inte den store vite ensam då??

SannaHolmgren
0

"den store" har en kompis. Vi råkade halka ifrån ämnet så jag pm:ar istället.

angabogard
0

Tryckfelsnisse har varit framme.. så det har blivit olika sista anmälningdatum till utställningen i Nordmaling. Vi arrangörer är tacksamma om ni som anmäler skickar in anmälan senast den 18/1 som det står på nords sida..för får vi inte ihop 40 anm (har visserligen aldrig hänt) så måste vi avboka ridhuset och dyligt.. så vi är väldigt tacksamma om ni skickar in anmälan senast 18/1 alltså!!

Vi önskar er välkomna till oss i Nordmaling!!

JennyR
0

Fast den här tråden handlar om 2007 års utställningar *hihihi*

angabogard
0

Å shit vad jag läste bra då..Cool fast det har blivit fel datum ändå.. fast jag var på fel år!! Pinsamt!!

JennyR
0

*lol*Skrattande

Minsanne
0

Men hur är det nu egentligen: Det står Nyköping den 17 feb här men i tidningen står det Norrköping 16 feb.
Vad är det som gäller??

Minsanne
0

jaha … nu såg jag att det var förra årets vinter utställningar

Annette
0

Nu låser jag denna tråd, så inga missförstånd uppstår.

Jösses, vad ni måste grävt djupt för att hitta den ;)

Inlägget är låst för nya kommentarer