Västs hemsida
Är det någon som vet varför shetlands västs hemsida inte är uppdaterad sen den 29 oktober 07? Jag saknar lite nyheter för året, utställningar och så..

ja efterlyste också de här för ett tag sen men fick inget riktigt svar faktiskt

Det är nog många som undrar vad som händer, lite dåligt att ingen information kommer ut, ny proppar mm reultat sen 2007, ja en hel del… hoppas det händer något snart..

Varför inte maila webansvarig och fråga?

eller ringa webansvarig..

#3. Inget svar.
Något kan ju brakat ihop som gör att webmastern inte kan nås, men lite orolig blir man ju.

Ok för när jag har mailat och lämnat resultat så har det inte varit några problem och ringa webansvarig har också gått bra .

Fast man ska inte behöva påpeka en sån sak som att en förenings sida ska uppdateras. Men visst kan man ringa eller maila och fråga. Men jag tänkte bara höra om någon viste varför det inget har hänt på så lång tid.

#7Nej jag vet inte det , kan vara sönder vad som helst faktikst och det är väl samma som sköter SSS hemsida så kan det ju vara något krångel på väst inte vet jag och har väl eg inte tänkt på det så mycket heller om jag ska vara riktigt ärlig (är medlem i väst) utan jag har väl kollat på SSS .
Tror inte att man får svar på denna sidan från den berörda så vill man veta så är det bättre att kontakta den berörda.
Sen är det ju faktiskt så att det är vi medlemmar som ska se till att sidan uppdateras med information osv , webmastern behöver inte sitta och ha koll på allt heller , att webmastern ska lägga ut saker om utställning och annat är väl helt okey, men allt annat är faktiskt vi medlemmar så får maila till webmastern om vi vill ha in lite kul saker.
Jag kan nämligen bli lite irriterad när det gnälls på en webmaster om uppdateringar , då det många gånger faktiskt brister i att själva webmastern inte får in något material att uppdatera med , vet själv att det är så då jag uppdatera en hemsida för en klubb där medlemmarna kan vara väldigt dåliga på att skicka information om när de tävlat och gjort annat kul , jag kan inte sitta och hålla koll på allt.

Gonkan, det är faktiskt så att flera av oss har kontaktat den ansvariga under omgångar, men inget svar, man måste ju få ställa frågor eller hur ?! Sen är det väl så att det var en ny ansvarig för SSS sidan nu eller?!
Visst det kan väl vara upp till oss medlemmar att ge information, men om det nu har gjorts o inte något händer kna man ju undra varför, sen om det har hänt ngt personligt hos den ansvariga så är detta tråkigt, men det är inte heller lätt för andra och veta.
jag tror faktiskt att dett finns väldigt många av dem som sitter i styrelser för både lokala o regionala delar av SSS som är inne här o läser, fast dom kanske inte är inloggade o skriver…

#9 Den nya ansvariga för SSS hemsida är väl enbart ansvarig utgivare. Malin skall ju fortfarande vara webmaster som jag fattat det. Hemsidesansvarig och webmaster är inte samma sak i det här sammanhanget.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#9 Sen är det om man har mailat så kan det ju vara så att man inte får svar pga datorn är sönder eller andra problem som gör att det inte går, men ringa brukar funka ;-).
Men då jag mailade och fick inlagt det sista (det var väl då i okt) så funkade det i allfall. Men man kan ju alltid fråga någon i väst styrelse annars.
Men ibland kan jag faktiskt tycka att vi är lite för snabba på att döma/gnälla utan eg att ta tag i det själva (hoppas ni förstår utan att anklaga någon särskild) , kan vara så själv ibland att man blir irriterad och så men sen när man sätter sig ner och undra och tänker efter vad har jag eg gjort själv för att det ska funka eller för att få reda på infon ;-)

Men Zettan fick du något svar då , eftersom du skrev att du inte fick något rikitgt svar?

#2 Men alla resultat från 2007 ligger väl inne och det har väl inte varit något 2008 ännu På SSS sida så står det fortfarande samma som webmaster om man går in och tittar där , finns både mail och tel nr som man kan ringa.

Snälla Gonkan, du behöver inte hänga mig, för jag är inte ansvarig… jag har faktiskt försökt få tag på ansvarig i andra ärenden oxå, men visst är det synd att det inte kommer ut info, det tycker jag, sen om det hänt ngt så är det jätte tråkigt.
Cattis, då har jag missuppfattat det med ansvarig utgivare o webbansvarig.. sorry..

Vad för info är det som inte kommit ut på Västs hemsida?
Utställningarna kanske inte är hundra spikade ännu… Men är det ngt annt ni saknar på sidan?
#14 Det känns inte som ngt du behöver be om ursäkt för. Jag ville bara förklara skillnaden.
/Cattis

Jag kan bara tala för mig själv, o jag vet att det har skickats in bilder på elit ston mm, borde inte ivf, proppen till frillesås ligga ute?! men vad andra saknar kan jag inte svara för…

#16 Okej, jag var bara nyfiken…
/Cattis

#17 haha.. det får man vara.. trodde ni satt på en buss till Holland nu.. hoppas det blir en spännande resa.. suck..

#18 Nej inte än. Skall åka om två timmar. Bussen går inte förrän sent ikväll från Jönköping.
/Cattis

Jag varken dömer eller gnäller. Jag undrade bara om någon visste om det har hänt något eller om det är lite material som kommer in så att det inte finns något att sätta ut. Och jag tycker inte att jag är för snabb heller eftersom det har gått en tid sen det skrevs något..
Och jag har också skickat saker som inte har kommit med. Sen var vi på höstmöte och det har inte stått något om det. Och det är ju lite synd.
Jag undrade bara jag dömer ingen…

Snälla Sanne jag hänger inte dig jag bara förklarar vad som kan vara och ske.
Jag vet inte vad som händer det enda jag har sagt är att det jag har skickat in har kommit med i allfall alltid .
SEn tittar man på andra region föreningar så ligger inte alla proppar inne där heller ;-)
#15 Jag kan hålla med dig där , jag saknar ingen info heller men jag vet ju inte om det är någo medlem som har skickat in heller iof (sånt har man ju inte koll på ) ;-)
Utställningarna var ju småpropparna med i tidningen så det har jag inte ens tänkt på att kolla på någon sida faktistk om jag ska vara ärlig .

Ja frågade bara på forumet om västs hemsida för ett tag sen. Men fick inga direkta svar. Har inte kontaktat web ansvarige
ja saknar proppen till frillesås bla
Gick jättebra att ringa…
Angående propparna till västs utställningar så måste de godkännas innan de läggs ut på hemsidan som ni säkert förstår…Frillesås finns ju i tidningen och på SSS hemsida redan… så den informationen har ju kommit fram ändå.
Resultat för 2007 är inlagda sedan länge…
Elitsto sida finns inte på västs hemsida…
Har ni mailat in information maila igen för den har tydligen inte kommit ända fram. Datakrångel!
Nu har ni möjligheten att maila in vad ni vill ha för aktiviteter i år… innan nästa styrelsemöte och beslut skall tagas… passa på och gör det…

#23 Ja se där och raka bra besked 

Tackar och bugar 

#23. Vilken mailadress skall användas då, eftersom mina mail uppenbarligen inte kommit fram.
När är nästa styrelsemöte?
Det finns ingen speciell sida för Elitston, men de brukar finnas med under "Vi gratulerar."
Den vanliga adressen… det går bra att maila till mig också… så tar jag med mig era förslag…

#27. Nu har jag PM:at dig.
Jag har skickat både till Västadressen och till webmasterns egna, men jag tror allt kommit på villovägar. Foton är lite svårt att skicka via telefon ;)

"28 eller så är du lika dukitg som jag att kunna skicka iväg de någon annan stans ;-) vet ett tag att mina mail aldrig kom fram till berörda personer om det berodde på mig eller cyberrymden vill jag inte ha sagt *S*