Vilka mineraler föredrar du?
En mineral fråga. Vilka mineraler föredrar du att ha till dina unghästar och dina avelsston? Föredrar du pulver form, flytande form, eller pellets? Motivera gärna varför.
JA har tidigare använt krafts mineraler grön säck med pelletsform. Men är de det bästa för våra småttingar?
Jag använder Hippo Grow både till unghäst och dräktigt sto.

Jag har kraft miner grön till mina och tycker att det är den som funkar bäst och som mina äter och gillar. sen till lösdriften har jag en mineralbalja som jag köper på lantmännen, vad den heter kommer jag ju aldrig ihåg *S*

Jag har Kraffts blå mineraler, granulat, fri tillgång. Märket p,g,a att det bara finns det att köpa här. 
Har samma som Veronica. Pelleterat till dem som står på stall och mineralbalja från TSF i lösdriften.
eggersman (tror jag det heter)
har mineraler i en orange balja (vet inte vad dom heter) som står ute i hagarna
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
hm svarade ju inte TS men jag gillar slicke baljorna bäst för då doserar dom efter vad dom behöver.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Krafft miner grön! Funkar fint!
Dodson&horrel har ett mineralfoder som jag tycker funkar fint,o eftersom jag anvænder deras øvriga produkter oxå så kør jag med deras vitaminer/mineraler med !

Tycker bäst om slickbaljorna och brukar ha sådana, både till hästarna och fåren (fast olika sorter). Har jag inte baljorna så använder jag kraffts mineralpellets.
Vi har Kraffts mineraler i pelletsform, den blå säcken. Funkar bra! Hästarna på lösdriften får Basiblock.
Amor vincit omnia 
Just nu har jag D&H:s Surelimb annars är det Mustang eller Kraffts pelletsmineraler.
Krafft miner grön :-)
Krafft miner grön till de som går ute och Krafft miner blå till dem som tränar, i högform får de Krafft miner röd.
Har haft Svenskafoders mineralbaljor förut men tycker de blir så"äckliga" efter regn.
Veritas odium paretFörvånad

Intressant att höra vad ni andra änvänder. Ska nog köpa kraft miner gröm då. Mineral baljorna är ju tyvärr slut hos oss =(

Krafft miner,grön till hästarna i stallet och mineralbaljor i lösdriften! Komme inte heller på vad de heter men jag tror att det är Kraffts! 

Är så glad att ja hittade mineralbaljor igen. Så de har ja i hagen nu igen. Inget inne

har pelletsform till mina också, och det tycker jag fungerar jätte bra:)
va är det bara kraft som har pelletsvitaminer? Stämmer det jag är lite anti kraft del för att dom är redan så stora på marknaden men jag har fått krypa till korset och köpt fodersäck till mina russ som var för rundare-å fång-hästar mina har inte fång men runda…