Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 583 ggr
Annette
0

God middag 12 januari

Nu har jag pysslat i stallet hela förmiddagen, mockat och grejat med några hästar. Katten med den avslitna klon var hos veterinären igår, men det var ingen fara. Idag såg jag inte till honom, han kanske inte gillade läkarbesöket och tycker det är bäst att hålla sig undan ;)

Nu skall sonen och jag åka in och handla, urtråkigt att göra det på helgen, men ibland blir det så. Vi skall nog frossa i Tacos i kväll, tror jag.

Ha en bra dag!

VeronicaP
0

God eftermiddag. Nu är alla sysslorna gjorda i stallet för dagen alla unghästar är avmaskade idag, Eminem har jag sett till att han har fått sin medecin både oralt och med spruta . Amanda har ridit Ijor och Dee-Dee så nu kan man man lugnt köra och köpa lite gott utan att skämmas *S*

zettan
0

hej

Prexis hemkommen från en heldag i stallet. Har delat på Zettan och Bastic idag. Så nu går dom i olika hagar. De gick bra idag i allafall. Så nu får vi se om de går lika bra i morgon. Men de gör de säkert. Lekpappan d-ponny får uppfostra åringar och stona får lugn och skönt i egen hage med massa egen mat. Så nu är nog alla glada tror ja.
  Ingen häst motionerade idag. Men ja själv tog en skogspromenad. Och de var väl tur för nu hör ja att pizzan änlänt.

Ha en bra kväll alla