Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: beteckningar-fölningar
Läst 801 ggr
Milla
0

På flyinge - inför betäckning

Anmälan
**Anmälan till Flyinges kurser görs här, eller på särskild blankett som beställs från marknadsavdelningen. Där kan du också rekvirera kursprogram om så önskas. Tel 046-649 41.

Observera att reglerna gällande kursbetalning har ändrats läs mer på kursregler**

**Seminarium den 12 april kl 13.00-16.00

**Hur förbereder du bäst ditt sto inför betäckning, dräktighet och fölning? Seminariet vänder sig till dig som precis börjat som uppfödare eller bedriver uppfödning i liten skala.

Medverkande
Evamari Lewin: Chefsveterinär på Flyinge med specialinriktning mot reproduktion.

Kurspris: 200:-obs: betalas på plats. Fika ingår.

Anmälan

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Milla
0

Jaha denna kursen vill jag också gå.

Charlotte-Aveback
0

Evamari var ju "vår" veterinär innan hon flyttade till Flyinge! Hon är mycket saknad här uppe!

VeronicaP
0

#1 Yapp den verka skit intressant

Milla
0

putt

Hanna-D
0

Rekommenderas varmt! Evamari är en fantastiskt människa och veterinär! Saknad precis som Lottie skriver, som tur är kommer hon upp och hälsar på oss ibland Glad

Milla
0

jag har bestämt mig för att anmäla mig, detta är ju en perfekt kurs för att få mycket mer kött på benen.

Carita
0

Synd att det ligger så långt bort, och dessutom har jag redan bestämt att jag ska ta en långweekend hit http://www.hastvasteras.se/Visionmal.htm

Milla
0

putt då den snabbt försvinner ner

Milla
0

puttar upp om det är någon som har missat

AusaBausa
0

Har också anmält mig t kursen den 12april

Milla
0

ja vad skoj då är vi tre shettisfolk i allafallGlad

VeronicaP
0

hm hur långt innan måste man anmäla?

Milla
0

vet inte det står  inte någonstans

AusaBausa
0

men så fort som möjligt då det är först till kvarn;-D

VeronicaP
0

Men där var väl inget stopp på antalet eller har bara för mig att jag hade läst det någont stans men det var kanske inte på den kursen

AusaBausa
0

"Tyvärr kan vi ännu inte garantera att du fått plats på sökt kurs, men senast en månad innan kursstart skickas en kallelse ut via brev till samtliga kursdeltagare som erbjudits plats på kursen"

detta mail fick jag när jag anmält mig till kursen den 12/4. Så tyvärr finns nog ett stopp på antal…

VeronicaP
0

#16 ok , ja ja jag får se om jag får plats men kan inte anmäla ännu .