Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 632 ggr
Annette
0

Foton sökes

Har någon foton att låna ut på följande ponnyer?

Hingstarna Botvid, Dumix, Emux, Dulex, Highball of Marshwood, Östertorps Danne, Flagg, Watson v. Bunswaard, Winston v. Maaszicht, Parlington Pimpernell, Firth Bracken, Ulverscroft Tot Sunshine, Titan, Migo,

Polly RS 782, Hammarshus Elsa, Furunäs Penny, Furunäs Paljett, Furunäs Pandora, Furunäs Ramona, Furunäs Panette, Möllstorps Gustava, Kompis Helga, Willeke v.d. Kemp, Witch v. Bunswaard.

Om ni vill låna ut dom till en "grej" jag försöker få till, maila dom till annettewadman@hotmail.com

Tack på förhand!

nallebjörn
0

spännande, vad är det för grej?

Tigrou
0

ja lite nyfiken blir man  ju…

Annette
0

Det är en grej hit till forumet. Jag vet ännu inte om den blir bra, jag har precis börjat. Men jag skulle behöva ha lite foton. Jag har ju inte sysslat med Shetland själv så länge och många av de jag söker foton på är ju äldre hästar. Blir lite tråkigt med artiklar utan foton, tycker jag.

Tigrou
0

Låter skoj, hoppas det blir bra och att du får ihop korten.

nallebjörn
0

Pernilla har säkert kort på en hel del av dom hästarna eller?

Hanna-D
0

Har på ett par av hingstarna, Winston t ex. Ska se hur de blir när jag scannar dem, återkommer.

Milla
0

jag vet vad annette ska göra Räcka ut tungan

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Annette
0

Ja, det vet du. Men jag har kommit på en sak till i natt!

Charlotte-Aveback
0

Annette: Jag har foton på Furunäs Paljette och Furunäs Panette som jag kan skicka dig. Jag funderar bara på hur det blir med copyright, etc.? Kommer det att framgå vem som tagit resp. foto?

Annette
0

#9. Jag vill gärna veta fotografens namn, så att man kan ha med det. Vill inte låna några foton utan tillstånd. Bra att du tog upp det, det glömde jag att skriva.

Tack för hjälpen!

kacka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har bara dåliga kort på Highball och Danne.