Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 444 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2008-01-15

God morgon

Tillbaks i gamla vanor igen. Skönt samtidigt som det var väldigt skönt att vara ledig ett tag.

Hoppas ni får en trevlig dag.

sanne
0

God Morgon

Här regnar det för ovanlighetens skull.. suck..men hästarna är glada när dom får gå ut, finns alltid någon som hellre hade stannat inne, för den får man dra ut..

Snart ska jag till jobbet ett par timmar, vardagen rullar på som vanligt igen efter sjukdomar och ledigheter..

ha en bra dag !!

zettan
0

morrn morrn

Här har man prexis gått upp. Trött idag också men de får ja ta Glad. I går  var ja med Zettan i ridhuset och tränade lite tömkörning. Hoppas att hon kan bli lika bra som Rosa i framtiden.
  Ska strax åka till jobbet och jobba. Mkt att göra men det är underbart att få jobba några timmar. Även fast man helst hade legat kvar i sängen.

Ha en bra dag alla

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Usch, vilken natt och morgon. Har nog åkt på någon influensa eller liknande. Som tur är har vi bara två timmar i skolan idag, så jag missar inte alltför mkt. Men måste bara vara friskt igen till imorgon då vi har betydligt mkt mer. Är väl bara att inse att det inte blir ngt festande för min del ikväll, utan jag får ligga här och tycka synd om mig själv istället. Suck.

Ska försöka förflytta mig bort till böckerna och sätta igång med pluggandet. Men oj vad det verkar jobbigt och sängen verkar betydligt mkt mer lockande.

Ha en bra dag!

Milla
0

God middag!

Idag är jag gångbar igen, ryggen gör inte alls lika ont längre så det var nog bara en sträckning.

Ska se om jag kan ge mig på att tömköra Viking idag. Ska även ringa hovis, skulle ha ringt vet i morse men jag försov migGenerad så jag får ringa i morgon istället. Ska beställa tid för vaccinationer och sen ska gammel mor kollas för hon har börjat gå lite dåligt, är ju så rädd för fång och då är det bättre att vet kan kolla henne i tidigt skede.

Ska även tvätta upp alla mina täcken så att Christoffer kan få dom med sig på jobb så att jag får tryckt namn på dom.

Här är i alla fall vädret bra, uppehåll och nästan vindstilla.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

SannaHolmgren
0

Godmiddag.

Idag är jag ledig, och förkylningarna börjar klinga av. Vi ska strax ut och göra det dagliga hos våra djur. Jag har anmält mig och ponnyn till en brukskörningskurs, två gånger i vår för Linus Elmelid. Det blir två dagar med ca 8 ekipage i varierande åldrar, utbildningstadier och storlekar. Tror det kommer att bli mycket lärorikt. 

Ha en bra dag.