Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 889 ggr
JMax
0

God Morgon 18/6!!

Pigga och glada…! Klockan är ca: 04,30 och strax är det avfärd mot Nyköping. Ha en riktigt bra dag allesammans!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Cattis
0

Pigg - nepp, glad - njae, inte riktigt än iaf mest sömnig än så länge. Men vaken är jag ändå, även om det är ett gränsfall än så länge. Ses där nere.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Charlotte-J
0

Som sagt pigg, hm. Men jag är i alla fall vaken, får hoppas att jag håller mig vaken på vägen hem också.

Vi ses vid Statoil snart

Amor vincit omnia Kyss

Pernilla77
0

God Morgon! Även här är det tröttigt. Jagade råttor under sängen inatt. Jätte lattjo! Men nu ska vi ha det kul i Nyköping. Lycka till allihopa

Lauth
0

God morgon alla.

Fjunet
0

Godmorgon!

Körtävling i Åstorp idag! :-)

cinna
0

God morgon!

GÄSP…

Vilken helg! I fredagskväll fölade Lätta => i säng kl 01.30. Igår hade vi grillfest och firade barnen => i säng 23.30. Imorse var vi uppe kl 7 för att gratta stora tjejen som fyller 8 år idag. Senare idag kalas för hennes klasskompisar, sedan ska jag iväg och städa dagis.

Sedan undrar jobbarkompisarna varför man ser så trött ut på måndagsmorgonen…

Annette
0

#6. Det är tur det snart är måndag, så du får vila lite.Flört

God morgon på er! Jag gick inte upp förrän nu idag heller.Glad Bäst att passa på att ta det lite lugnt. Jag kommer att gå upp tidigt varenda vardag hela sommaren, så lite helgslappning kan man unna sig.

Idag skall den lilla på barnkalas, det är tredje helgen i rad med kalas. Alla ungar fyller tydligen år nu. Förutom de vanliga hästaktiviteterna har vi inte bestämt vad som händer. Egentligen skulle vi åkt till Såtenäs på flygdag, men det lockar inte att gå på ett öppet fält i hettan. Gräset behöver klippas och rabatterna rensas, så vi behöver inte vara sysslolösa. Förresten skall vi hämta kaninerna från stallet idag också. Vi har dom i trädgården på sommaren.

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Hoppas det går bra i Nyköping idag för alla morgonpigga :-)

Milla
0

eeeeee godmiddag, pigg nja

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

ingrid
0

God morgon (Middag Glad)

#4. Hur tog du dig upp imorse? Efter gårdagen sträcksov jag 12 h och vaknade 11 imorse.

Lite avundsjuk på alla som är till nyköping idag, första utställningen för mig blir Rockelstad. Hoppas det går  bra för alla tagit sig iväg.