Min Älskade kaprifol!
Igår kväll fick du somna in!
De var ett av de tungaste beslut jag nånsin tagit! Kan inte sluta gråta. Jag saknar dig så. Du var min bäste vän!
Hittade dig i ligghalen flåsandes. Du ville inte ställa dig upp. tillslut kom du upp på benen men la dig lika fort igen. Fick upp dig så vi kunde ut o gå men kollapsade på gräsmattan.vetrinären var på plats efter 40 min. Du fick lite smärtstillande så de kunde undersöka dig.
En sond i näsan o en massa blöd. Upp kommer de massor av mat. Magsäcken är proppfull! Ringer strömsholm efter vi hållt på i 4 timmar, då det inte blir bättre. Åker in akut. Vi är där en timme sen är allt över…..
Hon led o de ville jag inte. ett kraftigt tarmvrede! ville inte chansa med en operation, då det inte är säkert. Pulsen var skyhög o svetten rann.. så jag valde de bästa, att somna in. var med henne till sista andetaget!
åkte hem med en tom transport hem till hennes 6 månaders föl som är alldeles förtvivlad. tur att hon har sin shettis kompis!
förlåt men jag ville bara skriva av mig…
Nä fy så sorgligt, tänker på dig.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Åh, vilken hemsk upplevelse! Jag lider verkligen med dig! Hoppas att det nu löser sig för fölets del.

Vad tråkigt, jag beklagar sorgen.

Usch, misstänkte nåt så här tråkigt när jag läste rubriken.
Tycker du gjorde helt rätt! Ta hand om dig…

Fy vad hemskt! Mina varmaste tankar till dig och fölis! Kram Erica
Tack allihop! betyder mycket.. Tur att folisen har sin bästa kompis som tar hand om henne!…
Usch, beklagar sorgen 

Gud va jag lider med dig, så fruktansvärt tragiskt, tänker på dig.
Sa himla trakigt, jag onskar att jag aldrig behover ga igenom det sadar! Kanner med dig :( Stackars folisen tur att shettisen finns iaf…
Fy så tragiskt!

Fy vad jag lider med dej, mkt starkt gjort av dej att vara med till slutet, tänker på dej i din sorg.
Så förskräckligt, tårarna rinner när jag läser. Stackars lilla fölunge! Bra att den kan gå med shettisen.

Ursch så otrevligt… Tänker en tanke till både dig och hästen!!

Ryser när ja läser dit inlägg. Tänker på dig. TA hand om dig du gjorde de som var bäst för henne. Kramar
Lider verkligen med dig, vad tragiskt.