Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: godkända-hingstar
Läst 838 ggr
[Anna-N]
0

Hingstar sökes till Veckans Hingst

Är du ägare till en godkänd hingst eller ska ha en hingst på station under sommaren 2008?
Tveka inte att kontakta oss så skickar vi vad du behöver för att svara på några enkla frågor och skicka några bilder. Hur enkelt som helst!

Alla godkända hingstar får vara med. De krav vi har är att hingsten har ett RS-nummer, samt är godkänd enligt de svenska "rasvisa kraven" alternativt är godkänd i annat EU-land anslutet till ISPC.

Skicka ett PM på direkten till Anna N - om du är intresserad!

Miija
0

*nyf*  Ska du göra en lista?   Glad Vore toppen!

[Anna-N]
0

#1: Nej, det gäller Veckans Hingst….

[Anna-N]
0

*putt*

- Vill ha fler bidrag, så ta er i kragen och skicka in NU! ;-) Pm:a så får ni mer information.

[Anna-N]
0

Puttar upp denna på förekommen anledning.

Denna kommentar har tagits bort.
RebeckaSvensson
0

#5 Skicka ett PM till Anna N att du är intresserad att ha med dina hingstar i Veckans Hingst. Du får då några frågor att svara på om hingstarna och kan skicka in bilder på dem. De publiceras sedan i artikelserien "Veckans Hingst".

Gosa
0

OK, ni får väl ändra om här om jag har gjort fel…. sorry…..Fundersam jag skicker väl PM till Anna N.

Annette
0

#7. Ingen fara :)

Pernilla77
0

#0 Jag hade min hingst förra året, får man vara med igen eller det nya hingstar?

[Anna-N]
0

#9: Bara "nya hingstar" får vara med. Det vi kan ändra i tidigare artiklar är ev. betäckningsstation.

Cattis
0

#9 Jag uppdaterar gärna de gamla artiklarna om hingstarna, gällande info som ägare, meriter (kvalitetsklass etc), station o liknande.

Denna info skickas till mig per PM eller mail.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

[Anna-N]
0

*putt* - Passa på att göra "gratis" reklam för din hingst inför betäckningssäsongen 2008!

Alltså vill vi ha fler bidrag…