lycka till och natti natti
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#0 Ja för annars får jag komma och hälla en hink kallt vatten på dig i morgon på vägen till stallet. *hoppas hon inte vaknar så jag får göra det!* 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Nattinuffsan som Lill-Erik brukar säga…!
Ska till Nyköping jag med i morgon men jag kan inte somna…
Cyklade i väg på min kvällstur vid 21 efter halva rundan fick jag punktering, ringde gubben som fick väcka bebisen som blev sur…Fick vänta i evigheter på att han kom och nu när jag äntligen är hemma och färdig för sängen är jag superpigg 
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

God natt

#2 DEN glädjen unnar jag dig INTE. natti natti alla sov gott

#5 Tarvligt, det vore ju så kul!
Jag garanterar att man blir tvärpigg på nolltid. Det är därför det kallas pigg som en mört… För fiskar lever ju i vatten… Äsch det blev så långsökt att jag inte ens orkar spinna vidare på det. Sov så sött Maggan, så ses vi halv 6 i morgon. Åh! Jag vill sova läääänge! 
/Cattis
Sitter här och ska också till Nyköping imorgon och därmed gå upp halv 5. Men jag kan inte somna, det kan jag aldrig när jag ska iväg på något tidigt morgonen därpå. Jag är så rädd att försova mig och i och med att jag ligger vaken i stort sett hela natten med typ 1-2 timmars sömn så är ju risken ganska stor, blä.
Amor vincit omnia 

samma här

Vi har just sett en film med Kevin Costner. Innehållet var väl ingen höjdare, men man hade ju något snyggt att vila ögonen på.

#7 Nu måste vi skutta i säng både du och jag! 05,45 vid Statoil i morrn, pigga och glada!!!
Bäst med lite sömn annars kanske jag kör i diket även utan skum gubbe…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hej då macken, ses i morrn! Nu skall även jag sova, när jag varit ute och rökt, hängt tvätten och vattnat mina stackars blommor. Har jag verkligen inga fler ursäkter för att slippa sova? Hmm… kanske kommer på ngt medan jag sitter o röker.
/Cattis

Jag kom inte på ngn mer ursäkt, men jag var ju tvungen at tuppdatera och greja, så här är jag igen - och inte en själ finns på plats…
Jag är ju hur PIGG som helst! Ska upp om 4 timmar…
/Cattis

Och hur gick det i Norrköping då????? Man är ju nyyyyyyfiken!
Själv har jag varit och fått solsting på lydnads & agility SM i helgen
-Många duktiga hundar var det! Svensk Mästare 2006 blev Kent Svartberg och Kes efter 2 otroliga program. -AVUNDSJUK!!! 

Hmf, Nyköping skulle det vara. Ursäkta!