Mahognys fanclub =)
Fick denna på mailen 
Delad glädje är dubbel glädje :)

Så vackert med det gul och blå! 
För att se alla bilder, gå in på http://www.fotografieleontienruissen.nl/ och sedan på Welkom, sedan på hengstenkeuring och senad på volgende som betyder nästa.
Vilka härliga bilder 
Usch då, där råkade man fastna på bild 
Fina bilder!
Ja jag såg det, och några norrlänningar också!! 

och en galen gotländska…
ja en sådan med :)

Usch så himla trött man såg ut att vara då!
Förresten off topic - men hur gick resan hem med den punkterade bilen?
fina bilder förresten :)
Han är jättefin Mahogny.Någon som vet hur länge han skall vara i Holland?Vore kul att använda honom i Sverige.
Vilka härliga bilder.. Nästa år vill jag också med :) .
Får man fråga vilka det är som är med på kortet?
Alltid kul att se ansikten på folk, jag som inte träffat någon av er i verkligheten..

Vad kul att se!

#8 Det gick jättebra tack vare att jag fick hjälp av Hans med att pumpa upp däcket igen. Efter det har det inte varit något?? Nån bussig som lättat på ventilen kanske? Eller en protest från min tappra följeslagare(bilen) som tyckte att jag varit borta för länge:)
#9 Hörde att han skulle vara i Holland i två år, men hur det blir kan nog bara ägaren svara på.

#0 Så bra att vi köpte flaggorna!!! Visst var vi lite blyga i början men vi kom oss, tycker ni inte? Härlig bild!

#10 Från vänster: Hanna Dahlström, Anne- Lisbeth Andersson, Lena Rönnlund, Maria Astesani, Julia Sterbrant. Bakom Julia vänder sig Ellinor Johansson om och pratar med Lina Lundmark . Intill henne står Betina Retvig, stuteri Hesseldahl DK med kamera och glasögon, sen en holländare.

Fy vad fånigt koncentrerad jag såg ut
.
Många fina bilder annars!