Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 600 ggr
Sasser
0

Hej Sverige!!

Nu har jag landat:))) Efter 20-21 timmar på rulle. Ca 06.00 parkerade jag på gården efter en UNDERBAR lånd weekend i Holland.

Får så här på forumet tacka ALLA, Svenskar och NorskarFlört, ingen nämd- ingen glömd för trevligt sällskap. När åker vi igen??

Stor KRAM //ESå

Minsanne
0

Halloj Eva och alla andra också förstås.
Vi körde om er buss på vägen i Tyskland Glad men det såg väl inte du? Skönt att ni kom hem som ni skulle. Ni hade ju en bit till att åka. Hoppas selen passar!

Sasser
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Åhh vet du, jag är på väg ut nu för att testa:). Skönt att vara hemma men det var en upplevelse jag sent kommer att lägga åt sidan…. Hittade en flera underbara varelser…i form av hårbollar och handlers jag lungt kunnat "ta med mig hem"…

Milla
0

Välkommen hem!

Nu sitter vi andra här och bara väntar och väntar och väntar på fotoOskyldig

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

ElisabethA
0

#3 Några få bilder finns på vår hemsida. Fler kommer att läggas ut under veckan www.shetlandsponny.eu Vi åkte dock inte med bussresan, så vi var på andra stuterier. Hursomhelst så var det även i år riktigt trevligt nere i Holand.

Sasser
0

Bild från Stal "De Bosrand"

Sasser
0

Stal "De Bosrand" och Hermann (min favorit handler som inte var till salu)… Hingsten hette… hjälp:) mig nu…

Minsanne
0

Haha … så du kikade på handlerna Skrattande

Sasser
0

Bilden på #2 är Karola van de Veldweg

Sasser
0

#7 Absolut, Hermann var en duktig kille. Synd man inte var 20 år yngre..Flört*asg*. Tusen tack Anne för hjälpen, selen var kanon. Satt som gjutet, den var gjord till CamaroSkrattande!!

Cattis
0

#0 Själv kom jag hem för en timme sedan och skall strax gå och sova ett par timmar.
Tack för en skitrolig resa och tack för underhållningen på hemvägen. :-D 

#6 Han hette Rex "någonting". :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Sasser
0

#10 Underhållningen var den… "Hur man plågar en trött Norrman ?",  *asg* Eller?

Marta
0

#11 Vår vän från Norge kommer nog aldrig att glömma Eva Såsser!! 

Vi var hemma vid två inatt och Hans har just kört mot Landvetter för att sätta Norrland på planet hem.

Cattis
0

#11 Japp! När jag hörde er sjunga "Björnen sover" höll jag på att bryta ihop. :-D

Sen stod du ju för viss del av underhållningen även vid många andra tillfällen *asg*

#12 Jag frågade om han tyckte att förstod hur vi haft det på nedresan, och fick bara ett leende och en djuuup suck tillbaka :-P

/Cattis

Kris_J
0

kort, Kort, KORT…..

Veritas odium paretFörvånad

sonja
0

Borta bra, men hemma bäst…njaaa. Fundersam Nu är det bra tyst och ensamt. Ingen hotellfrukost fick man heller idag. Man vänjer väl sig. TACK ALLA FÖR EN HÄRLIG RESA, GOTT SÄLLSKAP & UNDERHÅLLNING!

Kris_J
0

FOTO…..Kyss

Sasser
0

#12 ha ha… Han ringde inatt från en nattklubb (Generad) i Danmark, så han underhöll oss en bra bit genom Närke… Så än har han inte glömt…Skrattande ….

Cattis
0

#13 Jag skall sova först, innan jag ens tänker hämta kameran ur bilen. Men ngn annan kanske känner sig manad, någon av dem som kom hem i gårkväll/i natt som fått SOVA! SkrikandesFlört

Närå, men jag har fyllt ett par Gb med bilder, och några borde ju vara okej iaf. Återkommer.
Och med tanke på att vi var 40 pers på bussen och de flesta hade kameran i högsta hugg, så borde det komma en hel del.

/Cattis

Marta
0

#17 ha ha !

Cattis
0

#17 Han borde få en tapperhetsmedalj - att han bara pallar! Vilken energi!

/Cattis

Kris_J
0

#18 Va bra, retas bara lite, klart ni ska vila upp er. Ryktet har nått hit om vissas bravader. Sov nu gott!

Sasser
0

#18 Du har tur du…SOVA vad är det för ngt. Nu skall jag strax åka mina 28 mil i vanlig ordning, det är ju måndag:) … Jag får sova i kväll… Men du sov gott!

#16 Min kamera skall jag skicka till soptippen… De flesta bilder jag tog vart skitdåliga… Inte nog med att jag råkade trycka på fel knapp dag 2 så alla 150 bilder jag tog på de första besöken bla raderades…. Amatörfotograf som jag är…

Men gå in på www.fotografieleontienruissen.nl där kommer du iallafall att finna bilder från"Hengstenkeuring 2008".

Kris_J
0

PÅ hennes sida har jag häckat de senaste dygnen och inga foton.

Sasser
0

#23 OK, häcka på då:) Räcka ut tungan

UG
0

Fina bilder Eva!  Ni verkar ha haft jättetrevligt!

Pyttis
0

Tack för KANONTREVLIGA DAGARSkrattande

Eva: TACK FÖR ALLLLLLLA GEMENSAMMA SKRATT, "jaja whatever", hahaha, "gryningskaffet" SATT "SOM EN SMÄCK", kom till hemadressen vid 12 idag efter "svängen runt" Västerås där möttes man också av nöjda "fotbollsfreak"Glad

Hur klarar sig "storsvensken" och "tråkmånsan" tror Du,? "asg, asg," Går här och packar upp och tokskrattar!!!!

JuliaS
0

Åter på Gotland igen efter otroligt roliga dagar/kvällar/nätter. Tack alla som var med!

Den punkterade bilen är fixad. Tusen tack Hans för att du hjälpte mig! Det såg mörkt ut ett tag men vi tog oss hem i alla fall. Nu ska jag ut till stallet och ta hand om mina pållar innan det är dags för att åka till jobbet.

Hanna-D
0

#6 Rex van de Renderklippen kanske?

Hanna-D
0

#0 Kul att träffa dig igen! Jag har pratat med mamma, hon skulle kolla upp om det gick att ordna - hon hälsar tillbaks också Glad

Sasser
0

#28 Japp det var Rex. Tack

#29 Alltid lika trevligt att träffa dig ochså! Hör av er snart om det går att ordna…

#26 Inte alltid man delar dubbelsäng med en dam, men oerhört trevligt var det:)). Tack själv…Hoppas vi träffas snart igen!

Olofsson
0

Man blir ju bara LIIIITE avis.!!!!!! Glad Hoppas ni alla som åkte haft en superkul resa. Vilken början på 2008!!

Pyttis
0

#30 OM "skrattabstinensen" blir av allvarligare art får (måste) vi åtgärda det TILLSAMMANS SNARAST…..Flört"LillBabs" asgSkrattande

Sasser
0

Jag har iallafall konstaterat en sak: JAG HAR MAGMUSKLER ngn stans där "under". Som det "flabbats"under dessa dagar, har ont överallt i mellangärdet:)..Både bak & fram *asg*… Förvånad

NettanW
0

Åker ni nästa år oxå??? Jag vill oxå med då.. Blir så avundsjuk när jag ser alla dessa bilder. :-) Är dte någon i min ålder som åker?? 23 i år

För senaste info om min lilla skrutt Pockis besök min Blogg

AnitaO
0

Anbefaler alle som vil oppleve flotte shetlandsponnier å være med på en sånn tur!

Og når det attpåtil er så morsomt ellersSkrattande Vi har fått pyntet på hår, utvekslet hjemmesider, lært noen nye ord kanskjeSkrattande? og noen har også fått "nye" navn. Lill Babs- du kommer vel til Norge i mars ja? Og ta gjerne med flere.

Det vil komme inn bilder fra reisen på hjemmesiden min også etterhert. Får hjelp med det forb… bildeprogrammet i kveld. Så titt innom om noen dager dere på www.bjerkas.no

Turnado
0

#6 Så hade jag tänkt o göra med Nalo sen :P Men känns lite farligt.

ThiffannyJ
0

#34 Vi var rät många i 20 års åldern tycker jag =) Säkert en fem stycken i alla fall =)

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Lulan
0

Ja nog var vi runt fem stycken "ungdomar" Sedan så fanns det ju även yngre och äldre!

Sasser
0

#35, LillBabs är ju jag*asg*… Jag jobbar på det. Vore kul att komma till er. Håller på att förhandla med plånboken:))

NettanW
0

#37, 38. Då ska jag verkligen försöka att haka på nästa år om det blir någon resa då. *hoppas*

För senaste info om min lilla skrutt Pockis besök min Blogg

Cattis
0

#40 Det blir det.

/Cattis

ThiffannyJ
0

#41 Bilr det?? Ska du vara reseledare?? Räcka ut tungan

www.minishetland.com

Cattis
0

#42 Aldrig i livet :-P

/Cattis

ThiffannyJ
0

Varför inte :)

www.minishetland.com

AusaBausa
0

Åh då ska jag se till att ha sparat pengar så man kan följa med! Vill också se så mga fina pållar i verkligheten…

Cattis
0

#44 Jag vill kunna bara njuta av resan. Ansvaret får ngn annan som är redig ta hand om, det passar utmärkt (bekväm, javisst)! :-)

/Cattis

ThiffannyJ
0

jag tycker att de nuvarande gjorde ett utmrkt jobb, vi kanske kan röta att de får fortsätta =)

www.minishetland.com

Cattis
0

#47 Ja självklart skall vi ha samma reseledare nästa gång! Det var ju superbra ordnat!

/Cattis

ThiffannyJ
0

off topic, Var tog du vägen cattis?

www.minishetland.com

Cattis
0

#49 Fattar ingenting, åker ut hela tiden? Men skam den som ger sig, jag jobbar på det :-)

/Cattis

kristina-axtorp
0

Tror ni att det går att fylla en buss, en gång till? Själva ska vi åka då Leandro ska få prefixet "Preferent" men vi kommer nog inte ta honom med. 

Något ni saknade på årets resa som ni skulle vilja ha med nästa år isåfall? Speciella önskemål?

Har förresten uppdaterat vår sida med bilder, mest frossa i mini och lite annat! http://axtorp.se

Marta
0

#51 Perssons Pack fyller ju halva bussen, så det är nog inga problem.

Cattis
0

#51 Många av dem som åkte i år vill ju åk igen, plus att det säkert kommer nya - de som missade chansen i år mfl.

/Cattis

Milla
0

Jag har bestämt mig att nästa år ska jag med!

Cattis
0
AndersA
0

OK  då åker vi nästa år igen. Vi hoppas på en lika trevlig resa då.

Tack för Ert stöd

Hans o Märta

Anders o Kristina

AusaBausa
0

Jag ska också med!!! om där är platsOskyldig

Milla
0

det är väl bara att anmäla sig nu så att man får plats

Cattis
0