Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 978 ggr
ZABA
0

God morgon 20/1-08..

Här på Färingsö (Stockholm) verkar den värsta blåsten från i går ha lagt sig. Det känns i heela huset när det blåser. Nästan så man tror att det ska flyga iväg med både stomme och grund.

Strömavbrott har vi naturligtvis haft men tack och lov inte mer än någon timme. Jag packade ner mig i sängen med ficklampa i säker närhet och somnade ganska omgående. Sov nästan tolv timmar i sträck! Var jag trött eller var jag trött?

Hur som helst ser jag fram emot en blåsfri dag, helst utan regn och gärna några solstrålar. Då blir det nog lite promenader med hästarna på eftermiddagen när jag jobbat klart med SWF:s pass.

Hoppas årets första blåsiga oväder inte orsakat allt för stora, helst inga, skador hos i Fokusfolket!

/ Marie

ElisabethA
0

God morgon!
En lugn morgon här i Hässleberga. Jag ska plugga och städa nu i förmiddag och om det fina vädret håller i sig kommer det en liten ryttare hit i eftermiddag som ska rida Gardenia.

Önskar alla en bra söndag!

Daladis
0

God morgon!
Här sitter man och segar. Minsta grabben har kräkts hela natten. Har inte sovit en blund känns det som, men han vaknade vid 3 och sen somnade jag ialla fall en halvtimme mellan 6 och 6,30… sen var det ingen ide att gå och lägga sig igen… Man känner sig lagom pigg.. Ledsen. Emil verkar ialla fall bättre, så det är ju skönt! Idag kommer en tjej och rider och sköter hästarna. Annars blir det nog inte mycket gjort.
Ha en bra dag alla! //Erica

Silenos
0

En helt underbar morgon ! Dumle är hemma igen, se tråden

" stulen ponny hemma igen".

VeronicaP
0

God morgon , här är det i allfall uppehåll just nu får väl se om det håller i sig hela dagen eller vad. Jag tänkte ringa djursjukhuset idag och se hur det är med Eminem och se om han får komma hem snart eller vad.

Midlingur
0

Godmorgon,

Idag är vädret lite sådär, men ska ut till stallet snart och hälsa på de två busarna. Ikväll vet jag icke vad jag ska göra.