Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 297 ggr
angabogard
0

Utställningen i Nordmaling..

Tryckfelsnisse har varit framme, så det har blivit olika sista anm datum till utställningen..så vi arrangörer är tacksamma om ni som tänkt anmäla skickar in anmälan senast den 18/1 som det står på nords sida.. så att vi kan avboka allt om vi inte får ihop tillräckligt många anmälningar! (fast det har då aldrig hänt)

SPONSRING EMOTAGES TACKSAMT!
Du kan sponsra en valfri summa pengar eller varför inte göra reklam för ditt företag/stuteri eller liknande med en annons i katalogen..

INTRESSERAD?! 

Hör då av dig till mig..

angabo@angersjo.se

MVH Arr gm Helena

Annette
0

Jag ändrar datum i vår utställningsartikel.

angabogard
0

#1 Tack!

angabogard
0

puttar upp..

angabogard
0

Puttar upp igen.. hoppas ingen missat detta!!

Maria Persson
0

Ja kom igen om ni inte har anmält er.
Kul att utställningsäsongen äntligen är i gång igen!

Vi ses i Nordmaling Flört

Olofsson
0

Jag har skickat in anmälan. I måndags Glad Och JA kom igen nu alla utställare och hästar. Äntligen är det dax igen, trots att man får ju nästan skämmas över köttbullen i hagen.. Haha. Vi SES i Nordmaling. Glad

Maria Persson
0

#6 Va roligt att ni kommer.
Mina ser oxå ut som smålurviga köttbullar, men den senaste veckan av regn/blöt snö så kan man tror att det är vattenkamning som gäller Skrattande

Olofsson
0

# Haha vattenkammning, ja de kanske vore något att införa. Jo Det har varit mycket tråkigt väder nu. Hoppas det blir någon vinter i år men man börjar ju tvivla. Hoppas i alla fall att det är bra väder under utställningen. Glad Jag på din hemsida att du hade anmält ganska många och kanske behövde lite hjälp. Jag hjälper gärna till när jag inte ska in med Azzis… Det är bara att säga till.

angabogard
0

Tro mig Sandra…nog ska du få hjälpa till!! Gubben säger att jag är en bra arbetsledare..Cool va han nu menar med det!?!

Nä.. allvarligt talat så har jag och Maria lite många pållar med oss och lite för få armar!!  Och har du sett vår förvirring som brukar uppstå på utställningarna!!

Sen har du ju en allvarlig uppgift till…se till att Jenny inte försover sig!! Och tar sig dit i tid!!Flört 

Så du ska inte känna dig arbetslös direkt!!

Olofsson
0

#9 Vad bra att ni sätter mig i lite jobb.. Jenny ska vi nog sparka upp. Skrattande Fast hon brukar vara rätt så pigg när det gäller hästar!!

Jo jag har sätt er förvirring och jag tyckte det var mycke i näsåker när jag hade med mig azzis och affro, men det kan jag nog inte skryta med. haha. Ni har ju några fler. Säg bara till om ni behöver hjälp innan utställningen oxå, jag är ju inget proffs direkt men någon ska man väl kunna hjälpa till med…

Allt bra med dig och hästar annars?

angabogard
0

#10 Jo det är väl så bra det kan bli i detta jäkla pissväder! Det är nu bara blank is i hagarna igen!!

Du är så välkommen typ 2timmar innan och hjälpa oss i all förvirring!

Vi ska ju både frakta dit pållar i omgångar och ställa i ordning!

Olofsson
0

11# Okej, jag vi kanske oxå måste köra två gånger, beror på om jag får tag i någon transport. Annars får vi köra hingstarna först och sen får jag fara hem igen och hämta azzis och vera. Men jag ska försöka fixa mig en transport. Hörde att du hade köpt en bamsetransport. AVIS!! :P

Jo det är ganska trist väder här oxå, isigt och jobbigt.

Vi får hoppas att det blir bättre innan utställningen så det inte regnar eller något sådant trist.

Houdini
0

Hur många anmälda blev det?

angabogard
0

Det är nu över 40.. så det känns ju skönt..eftersom vi i annat fall måste boka av anläggning 1 mån i förväg! Tyvärr så står det ju sista anm 27/1 i shetlandsponnyn..så vi måste ju vänta tills dess! Så chansen finns att det trillar in fler oxå!

Olofsson
0

#14 Härligt att det blev 40 anmälda. !!!