fodervård/säljes 2 minishettisar
Hej,
Jag söker fodervård till min två minishettisar. De är 2½ år gammal och båda valack. Det finns en möjlighet att köpa senare, om du vill och ni trivs bra tillsammans, men för mig är det jättevigtigt att de hitter en bra hemma. De är mycket hanterad, var aldrig sjük och har adrig bitat eller sparkat. De är vaccinerad, avmaskerad och hästpas är anfrågad nästan 1 år sen, men jag har fortfarande inte fåt de. Jag ser helst att de hitter tillsammans en plats, men det är inte absolut nodvändigt.
Det gäller Tommy, 75 cm, snyggt, men med en jättestark personlighet. Han giller att äta och gör allt för mat. Han giller framtförallt att bara vara häst och kärlek utan att blir en sort barbidocka. Tommy är en dominant, orädd tuff kille, men om du kan hantera sin personlighet, är han en väldigt bra vän. Han är aldrig elak mot människar.
Och Billy, ung 78 cm, giller att pyssla och leka. Inte så mycket tålemod, men en riktigt clown. jättelämpligt för tricktraining. Det gillar han. Också lämpligt för agillity. Giller att gör saker tillsammans. Härligt lilla stygg häst, Låg i rangen.
De är ingen ridponyar. Om du vill mer info och du är vuxen, ringa eller maila.

ännu inte actuel´… shettisar stannar hos mig (vi har får mer tomt
)