Första shettisfölet i år?

Grattis!
Det var tidigt på året.

Nemen grattis
nu längtar ja ännu mer efter att mitt sto ska föla

oj vad tidigt. Men grattis!! =)

Grattis. Oj vad man längtar tills fölen kommer hemma :)
Grattis! Va skoj!!
Ja det var tidigt det.
Jösses nu längtar man ju ännu mer! Stort grattis i allafall.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Grattis till ett fint litet sto!

Jösses vad tidigt. Ett jätte stort grattis

Stort grattis !!! jag försöker känna på magarna varje dag, gud va man längtar ..
Grattis!! shit vad tidigt! :-)
Jag har en halvsyster till Helima, det skulle vara jättekul att se en helkroppsbild på henne!! Dom har samma mamma, Smila :-)
Oj, oj vad tidigt! Skönt att allt gick bra och GRATTIS!

Oj, det var tidigt på året… Grattis och vad kul att allt gick bra!!
Grattis!

Grattis!

Grattis till stofölet och skönt att det gick bra .

Grattis! Jag drömde om ett litet brunt stoföl inatt… 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Stort grattis
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Grattis till ett litet stoföl! Oj, vad tidigt hon kom! Själva får vi vänta tills mitten på juni innan våra kommer …

Grattis

Grattis! Hoppas nu inte att kvoten på bruna stoföl är fylld för i år. Jag väntar två sådana ;-)
Grattis!

Grattis!
GRATTIS! Kul m föl! Längtar ännu mer efter mitt svarta stoföl!!! Men får vänta till början på juni!
Grattis!
Tack för alla gratulationer.
Det var en liten chanstagning, Vivaldi behövde sällskap och jag trodde att det skulle dröja ett tag innan Helima började brunsta, men han måste ha betäckt henne omedelbart……..I år har han fått russhingsten som sällskap så det blir inga så tidiga föl nästa år!
#10 Jag kollade webstamboken, är det Blondie du har? Har du någon bild på henne, vore roligt att se! Såg att hon tävlat trav, vad har hon för rekord? Brorsorna Kempe och Limpan har ju gått rätt bra. Jag skall ta bilder på Helima och fölet bara det slutar regna så jag kan ta ut dem lite, min kamera vill inte fungera inne i stallet, bilderna blir helt suddiga.

Grattis 

Grattis
Grattis!

Grattis!
Grattis på er! Vad jag längtar när man ser en sån sötnos..Får vänta två månader till…
#26 ja det är Blondie! :-) Hon har tävlat både trav och monté, travrekordet är 2.59.6 tror jag. Det är rätt länge sedan hon startade senast, och hon har inte startat ngt i min ägo. Hon älskar att jobba! :-) Har fler bilder på henne på min hemsida :-)
Det hade varit jättekul att se bild på Smila, ngn som har? :-)

Grattis till fölet!
Oj då, vad tidigt!
Grattis!
Själv får jag vänta 6 månader till.
Men den som väntar på något gott……
GRATTIS!!

Grattis =D
Grattis! Ser fram emot att få se en till bild!