Godmorgon 20 juni
Godmorgon alla till denna underbara morgon
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Godmorgon.. Hm, tror jag åtminstone

God morgon. Här spöregnar det, då gör det inget att sitta på kontoret (och dessutom växer gräset då
)
#2 lite regn hade varit skönt i värmen men gräset behöver inte växa mer här inte. Kan inte se mina små ponnysar i hagen ändå för allt gräset =)

Behöver återväxt hos stona med föl och hingsten, unghästarna skall inte ha så mycket. Stackars alla dem som tog semester från jobbet den här veckan dock. Det bara öser ner.
God morgon! Härlig skön morgon med massor av sol och 20 grader i skuggan. Har kört barnen till dagis och funderar på att ta mig en tur ut i hagarna och klappa lite hästar. 

God morgon!
Sitter också på jobbet idag, men eftersom det regnar så gör det inte nåt 
god morgon… så sitter man i Simrishamn igen på jobb…
God morgon!
Själv sitter man på kontoret mitt i Malmö och knappar på sin dator…solen strålar..får bara hoppas den fortsätter med de så man får chans att njuta lite av den.
Morrn! Jag har min andra semesterdag idag, på mitt livs första riktiga semester! :) Imorgon åker vi dock till Oslo Pride för att jobba för min flickväns jobb, så då blir det till att köra minibuss hela dagen, men det är åtminstone trevligt och sen får vi ju betalt hotellrum resten av veckan. ;)
God förmiddag allihop!
Här har det regnat litegrann och det behövs, det är precis gult i trädgården och gräset i hagarna står på paus i tillväxt.
Har fortfarande nackspärr efter helgen och därmed begränsad rörelseförmåga men det får väl bli Zonsalva igen så att jag åtminstone kan utföra det allra viktigaste. Jädra nacke 
Amor vincit omnia 

Morrn morrn och här skiner solen och varmt och gott , fast en liten skvätt regn hade väl inte skadat de har ju lovat det så nu får det ju komma då *ler*…
Här regnade det lite inatt men det känns som allt har dumstat bort och är torrt igen… Annars känns det INTE som en god morgon för mig… Livet är ett stort frågetecken…

God kväll eller God natt… Precis kommit hem och ska ut och springa och vattna djuren innan jag ska äta och sova. Körde hemifrån halv 7 och trodde jag skulle få en rel lugn dag med att hacka gräs. Så blev det inte, fäljen sprack men som tur var kom jag hem till verkstaden. Hjälpt till att laga den och har sedan börjat plocka sönder motorn på en av traktorerna. Helt slut och ont i huvudet…

men inte sova nu Rebecka det är ju FOOOTBOOLL på tv ju ;-)
fotboll vad är det??????
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
säger samma sak, fotboll?! Ska också sova. Upp tidigt för att åka till djursjukhus.

Amen sicka svikare ni är ..
Jag är ANTI mot fotboll… Det blir väl så när omvärlden inte är kontaktbar pga det…

#14 Jaså, det var fotboll… Det var så mkt skönare att sova i vilket fall som helst :-)