Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 550 ggr
[Anna-N]
0

God Morgon 22/6

God Morgon alla glada! Dagen före midsommarafton…

Det regnar lite smått här men hoppas solen tittar fram idag också. Vi behöver regn så man ska absolut inte klaga.

Charlotte-Aveback
0

God Morgon, Anna!

Efter en hel del regn igår kväll Glad så har vi nu ytterligare en solig morgon här i Stockholm! Hoppas solen håller i sig över Midsommarafton!

Anette
0

God morgon!

Här i Uddevalla skiner solen, en ljuvlig morgon med frisk go luft efter regnet inatt. Har tillbringat ännu en vaknatt istallet….. Inget föl ännu….

thira
0

God morgon, gäsp…inget föl inatt heller, fast jag trodde det ett tag, men det var bara förvärkar…

RebeckaKihlberg
0

God morgon.

Här i Malmö är det mulet och lite små blåsigt, får väl hoppas det klarnar tills i morgon.

Daladis
0

Godmorgon. Hoppas att denna dag blir bättre för min hund Maja. Hon har livmoderinflammation och står under medicinering.

cinna
0

Gojjon på er!

Sitter och väntar på hovis, ringde precis och sa att han är en halvtimme sen. Jobbar bara em idag. SKÖNT. Lite mulet väder, uppehåll än sålänge…

VeronicaP
0

Morrn Morrn , efter en sen hemkomst i natt (dottern tävlade på Åby) kom innanför dörrarna vid 01.30 tiden i natt och fick gå upp vid 6.45 idag för att åka till tandläkarn så får jag väl säga att det är en trött morron *ler* ..

fast solen skiner nu och jag hoppas att det fortsätter så

ingrid
0

God morgon

Lauth
0

God morgon. Här skiner solen och det blåser friskt.

Ponyvon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God formiddag dereGlad dagen begynte herlig, med sol inn vinduet kl.06.00 og det var det! Så kom regnet igjen som det har gjort de siste 4 dagene. Kaldt er det, men dette er vanlig nå når vi tenker på hvilken dag det er i morgenFundersam. Vi skal en liten helgetur bo i telt og gleder oss, haha. vått blir det nok!

Kanskje vi skulle reist langt bort og feriere, nei litt dumt å dra fra de smukke små gullige ponniene, så vi liker regn!!!

GOD SOMMER DERECool

Se på bildet, jeg husker enda at det var en dag med vakkert, varmt vær også herSkrattande

Milla
0

morrn morrn eller godmiddag kanske

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se