Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettgodkända-hingstar
Läst 3076 ggr
Mitra
0

Epol Rs 371

Vet någon vem som äger Epol och vem som är uppfödare.

ThiffannyJ
0

Eopl är det väl Roland Fransson som fött upp??

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Johanna-Granberg
0

Tror att han äger honom fortfarande också!

Mitra
0

Det var ju inte så kul!!ska köpa ett stoföl efter Epol och hade planer att ställa ut henne i Tingsryd till sommaren,och där ska Roland Fransson vara dommare,så det går ju tyvärr inte. Tack för svaret ha en bra kväll!!!

ThiffannyJ
0

#3 Men det finns ju fler tillfällen att visa henne på Flört om du ska köpa henne alltså!

www.minishetland.com

Mitra
0

Visst finns det fler tillfällen,Hade tänkt att åka med den lilla och det 4åriga stoet till Tingsryd för det är nära och bra,men för nöja mej med den äldre så länge.Har redan det lilla trollet hemma.

ThiffannyJ
1

Grattis till lilla pållen

www.minishetland.com

balotte
0

Får man inte ställa ut när domaren har varit ägare till hästarna?. Jag har två som Roland har ägt och Balotte är betäckt med Epol, jag hade tänkt ställa ut dom i sommar. Då får vi hoppas att han håller sig ifrån Huseby.

balotte
0

Mitra du har inte många mil längre till Huseby

AnnaLundin
0

#7 - Domaren får inte ha ägt eller fött upp ponnyn ifråga eller någon av dess förläldrar.

balotte
0

Då får vi hoppas att det blir en ojävig domare i Huseby

White_Trash
0

Hm är det inte lite synd då att välja RF som domare i Tingsryd med tanke på att det måste finnas en del av hans uppfödningar i området?

AusaBausa
0

kan man inte ta in fler domare så det inte blir frågan om jävlighet!

balotte
0

#12 Jävlighet ska vi inte ha:)    (jävighet). Vi får väl åka lite längre med våra pållar.

rebeccajansson
0

#7 är det en nytt för iår eller har det alltid varit så?

ThiffannyJ
0

Det har alltid varit så! I alla fall så länge jag varit med (1990)

www.minishetland.com

balotte
0

#14 Du menar utställningen? Det är nytt för i år jag tror de ska försöka ha det där varje år.

Förr i tiden hade de uppfödning av nordsvenskar och jag tror till viss del shetlandsponny

rebeccajansson
0

ok nä för 2006 så dömde ju Roland Fransson en egenuppfödning här på gotland vill jag minnas….

Cattis
0

#17 Vilken ponny skulle det ha varit? Jag kan inte hitta ngn han själv fött upp, som skulle ha visats det året.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.