agilityuppvisning
Hej.
Jag har funderingar på att ha en uppvisning eller en tävling i shettisagility i augusti, i samband när S. Älvsborgs JUF har DM för brukshästar. Är det någon som skulle vara intresserad av att vara med på detta? Det vore kul om vi fick ihop ett eller två lag. Det vore roligt att tex utmana de större brukshästarna…
DM:et är den 24 augusti 2008.

Här finns intresserade! Var är DM.et tänkt att gå av stapeln?

Plats är inte bestämt ännu, förra året var det strax utanför Örby.

Nåja, då är det här i krokarna då. Du får säga till när du vet mer om vårt intresse är av intresse!

Jag är intresserad! Har tvävlat en del med Fiona i agility och hon är jätte snäll coh det går bra! Men de beror ju förstås på vart de är .. Fast jag är bara 15 då, men får man vara med än då ?
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#4 Det går bra.
Jag ska prata med tävlingsansvarig strax efter nyår och meddelar sedan här hur det blir.

#5 tack okej bra ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

De vore ju kul ska kolla om ngn av stalltjejerna vill springa runt lite och visa. Har dock aldrig tränat sånt innan.

Jag är intreserad =)

#9 bra, har du fårr besked än ? :)
Jenny

Vad kul stalltjejerna var intresserade så nu väntar vi bara ¨på plats och datum hoppas vi kan komma

#11 Datum är 24 augusti, platsen är fortfarande inte bestämd, men det blir iallafall i "södra älvsborg".
Observera att detta kommer att vara en uppvisning så det är ju bra om man har en häst som man har tränat och gärna tävlat ihop med tidigare, så att det blir rejäl underhållning för publiken.
För de som inte är så erfarna kommer det att anordnas träningar och tävling hos Stall Hippos (Charlotte Dellenfalk) även denna sommar. Håll utkik på västs hemsida i kalendern så dyker det förhoppningsvis upp datum för detta längre fram i vår.

#12 hmm då blir d för långt bort för att jag ska kunna komma tyvärr :/
Jenny

Nu har styrelsen i JUF gett sitt medgivande,
så det blir uppvisning. Är du intresserad av att vara med så skicka ett pm så ska jag skriva upp på listan. Än så länge så har jag fem ekipage, och har tänkt max åtta.

putt

Vi kommer också att ha agility uppvisningar/tävlingar och träningar.
Så om någon vill så är det bara att ta sig till Brålanda norr om Vänersborg…