Det kom ett mail!
Mottog idag ett mail med en video i. Det var en video som visade det värsta djurplågeri jag någonsin sett. Det vände sig i magen och jag kunde inte titta på hela utan fick stänga av. Det jag såg var när de flådde levande djur som såg ut som små björnar (vet inte vad det var för djur). Jag är rätt så "hård" annars och kan titta på det mesta men det här var alldeles för mycket. Min önskan är att man gjorde likadant med de människor som utförde denna tortyr mot djuren, önska kan man. Jag sände inte vidare detta mail då det var så hemskt att jag inte ens vet vem jag skulle kunna skicka det till. Vart vänder man sig för att få igång en kampanj mot detta djurplågeri? Det vore något för myndigheterna att ta tag i istället för att jaga hästägare som har en box som kanske är några få centimeter för liten. Usch så hemskt! Är det någon som vill se denna tortyr så kan jag vidarebefodra mailet men jag gör det inte till någon som inte ber om det.
Amor vincit omnia 
Jag har också fått mailet men gjorde som det stod i mailet - öppnade inte filmen. Jag vet att jag inte klarar av att se djur plågas.
Jag var ju dum nog att öppna filmen och det skulle jag ju inte gjort med facit i handen!
Amor vincit omnia 
har också fått det men jag kunde inte öppna det. Det känns som om det var tur det. Människan är sjuk så är det bara
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
dom visade på tv för rätt länge sedan,om katt och hund pälsar,dom började att flå en hund levande.jag mår dåligt än av det.jag är också ganska hård och brukar kunna låta saker rinna av,men vissa saker fastnar.
fy ja

Att titta på sådana här djurplågerier är skakande. Men jag anser ändå att det är viktigt att man gör det. Om så bara för att man aldrig någonsin för en sekund ska kunna glömma alla dessa lidande djur. Och att man alltid kommer ihåg att hjälpa till om så bara med en namnunderskrift för att få ett slut på det.
Fast man mår illa. Programmet ni pratar om som sändes på tv, det lever kvar än i dag. Och jag kan höra djuren och se dem framför mig fortfarande.
Fy fan vad hemska människor kan vara. Det enda djur som dödar på detta sätt. Det enda djur som med berått mod pinar andra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag har också fått mailet med filmen, det var det hemskaste jag sett, det kändes konstigt i magen en lång stund efter att jag sett filmen. Jag har då aldrig sett något så hemskt! Att männsikor kan vara så grymma! Jag titta, skrev under och sände det vidare, kan bara hoppas att de får ihop 500 namnunderskrifter.