Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 523 ggr
Annette
0

Förvaring av kataloger och tidningar

Jag hamnade plötsligt i städtagen och började göra om i mina tidskriftsamlare där jag förvarar SP-tidningar. För att inte botten skall gå ur kan jag ha i 2 årgångar, men de blir ju böjda av att förvaras så.

Hur förvarar ni era tidningar och utställningskataloger? Dessa klenoder måste ju förvaras för evigt, så jag vill vara lite rädd om dom.

Har ni några bättre tips på förvaring, innan jag åker och köper fler tidskriftssamlare ;) OBS. Det måste gå lätt att bära med sig, för de följer med mig runt i huset.

Annette
0

Det finns ju förstås liggande lådliknande tidskriftssamlare,undrar om det går att få tag i sådana nu för tiden. Fast de är lite bökiga Fundersam.

annie
0

Plastback med lock som man "låser" på sidorna. Finns de som har ett handtag på locket. Kanske finns på Ö.B, Rusta, IKEA osv. Genomskinlig så att man ser igenom också… Flört

ThiffannyJ
0

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/70104344 Dessa har jag mina viktiga papper i, kan säkert på plats SP tidningar i dem! dessutom så är ju de riktigt snygga!! (Har den gamla modellet, så mina ät vita med stål(?) på kanterna!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

SaraDoos
0

har också mina i tidskriftsamlare - av trä, håller hur bra som helst :) inköpta på IKEA.