Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettgodkända-hingstar
Läst 2692 ggr
Miija
0

Hingstkatalog.

Vart beställer jag hingstkatalog nånstans? Vem kontaktar jag?

Vill alltså ha den senaste. Är ALLA godkända hingstar med i den?

Annette
0

Man beställer genom att sätta in 300:- på SSS konto. Ange vad pengarna gäller samt ditt namn och adress förstås. Leveranstid ca 2 veckor.

Miija
0

OJ! Då får det vänta… Tack för snabb info!

sanne
0

Det har inte kommit någon för i år.. men skulle nog bli en till nästa år verkar det som

UG
0

Någon som vet om det blir en hingstkatalog för år 2008? Jag kommer att köpa den iså fall… hoppas det finns intresse från fler.

Miija
0

Jag vill också ha en. Glad

stallostby
0

Kommer det hingstkatalog varje år? Borde göra det tycker jag för det tillkommer väl en del nya och några faller bort eller..

ThiffannyJ
0

Trycker de inte upp en katalog efter förfrågan?

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

UG
0

#Jo så tror jag att det är. Jag har mailat Jeanette Stark och anmält intresse enligt info på shetlandsponny.se

SaraDoos
0

Lustigt, jag mailade också Jeanette idag (utan att ha läst denna tråden) ang. hingstkatalog. Den som gäller är 2006. Det blir kanske en ny nästa år, men ingen 2007:a alltså.

zettan
0

Ngn som vet om de blir ny hingstkatalog 2008? Hoppas det blir de

PP
0

Jag vill fortfarande ha en hingstpärm..! Som ASVH har, där man kan köpa tillägg på nya hingstar varje år. Känns inte minst rätt i dessa miljömedvetna tider, när merparten av informationen ändå är densamma i katalog efter katalog.

Annette
0

#11. Det låter som en bra idé.

Vem gjorde den senaste hingstkatalogen?

RebeckaSvensson
0

#10 I år tror jag inte att det blir någon ny.

#12 Jeanette

Josefina-Aslund
0

# Väldigt smart, sån vill jag också ha! Pärm alltså!

Pernilla, skulle väldigt väldigt gärna köpa bilder på Långbrosvedens Amfora & Alaja om jag bara får se dem! De såg så fina ut, när jag kikade på dem i fagersta.

Mvh Josefina Å

PP
0

#14 Men har inte Lars skickat bilderna på visning än..? Ska påminna honom genast!

ThiffannyJ
0

Håller med, vi borde ha som Holland har, där är det hårda pärmar, sen får man hem uppdateringarna (A4) papper som man själv får sortera in i pärmarna. Där är det bild, stamtavla och avelsindex.

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Miija
0

Jag fick till svar från SSS (Malin) att det inte är troligt att det blir någon katalog 2008. Var bara någon vecka sedan, max två, sedan jag frågade.

Sedan har jag läst/hört någon annanstans att de trycks upp om det finns intresse. Hur få fram om det finns intresse?

Vet inte om det handlar om kostnader, typ att det måste säljas ett visst antal för att vara ekonomiskt gångbart?

sanne
0

Jag är jätte intresserad av en ny hingstkatalog, eller pärm, det spelar ingen roll, men har den från 2006, men den är sönderläst. sen har det kommit många nya hingstar sen dess.

kan vi starta en lista på intresserade ?!

zettan
0

Låter som en jätte bra idè med hingstpärm. Ja är väldigt intreserad av en nySkrattande
#18 ja de vore kanske ngt man skulle göra eller vad säger ni andra?

jojjehanna
0

Pärm låter toppen! Någon som är medlem och kan föreslå detta, kanske till årsmötet?

susanne-s
0

Intresse anmälan… Jag är med!  = )

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

UG
0

Låter bra med "hingstpärm", skulle beställa en direkt!

Milla
0

jag sätter upp mig med på hingst pärm

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Miija
0

Tror vi är en hel del som vill vara med på en lista.

Är det någon som kan göra en lista/insamling?

Jag vet inte hur man gör sådant…

Ulla L
0

Jag tycker också att det skulle vara superbra med en pärm för hingstarna! Så mycket enklare på alla sätt, och billigare i längden. Så jag är med på listan som eventuellt blir till!

Lise
0

Schäferhundklubben hade en pärm med lösa blad med avelshanar, jag tycker det var bra, hoppas det kan bli en sådan på shettisar också.